Jada, i helgen var det klart for mannens julebord, vi var i Hunderfossen vinterpark. Tror aldri jeg har hatt det så moro... Kjørt 4-hjuling i snøen, bob og masse annet. Ingen betydning at det var 15 blå. Bare moro. Og den FLOTTE middagen inni Trollsalen:dåne: Helt fantastisk moro var det! Og jeg drakk øl- vanlig øl, med begge henda, og sprengte alt av grenser hva inntak og karboer gjelder... Ble møkkfull, har skikkelig fylleangst fordi jeg hater å ikke huske absolutt alt som blir sagt og gjort... Og så fyllesjuk at jeg trodde jeg skulle dø. Men i dag, når alt føles bedre kan jeg med hånden på hjertet si at det var verdt det, både vektøkningen på en kilo og fyllesjuken...
Holdt meg i skinnet når det gjaldt maten da, men tok det igjen i drikkevarer;)
Hehe... Ja, det kan virke sånn;) Var i allefall av de siste i seng og holdt humøret og livet oppe helt til hodet traff puta. Men det er jo en kjennsgjerning at det er dumt å legge seg på stigende rus. Jeg pleier alltid å være den fornuftige som drikker kun vann fra rundt midnatt, og blir ALDRI fyllesjuk. Men jeg var visst blottet for all fornuft..:cool:
Får skylde på at jeg ikke har vært på julebord på to år, og da var jeg HØYgravid:rolleyes:
Tusen takk, kjære Torkil:klemme:Klarte jo ikke helt det da. Hele juleuka har vært en gedigen sprekk, men jeg er fullstendig bevisst og vet at jeg klarer å komme i gang med ketolyse igjen i morgen. Selv om jeg ikke tar de blodprøvene og det som er anbefalt, skal jo ikke hold epå så lenge...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.