Får dere deres favorittklær sydd om når dere blir tynnere? Jeg hadde en "episode" her i går der en egentlig fin kjole (kjøpt på det verste)
viste seg å være noe slakk, og jeg måtte lure meg ut på badet og slå knuter på stroppene for ikke å vise hele bh'n (oups)... Man får jo noen "slagere" selv om man har noen store år...
Kan dere fortelle hvor dere syr om klærne deres om, om dere får det gjort av andre? En liten omsømressurstråd?
Jeg er spesielt interessert i Bergen, for det er dit jeg skal!
Men jeg er'ke no flink til det der. Skal jo se proff ut og sånn. En dressjakke er liksom langt over mitt kompetanseområde! Er det INGEN som har fått gjort omsøm da?:confused::confused:
Noe gjør jeg selv og noe gjør jeg borte, men det er stort sett bare enkle ting jeg har gjort ute også, som å legge opp ermer på dressjakker.
I Oslo er det en på Byporten som tar i mot. De rep sko, filer nøkler og syr. I Bergen vet jeg ikke, men veldig ofte er det felles mottak for lignende ting på de større varesentrene. Sjekk det. Eller spør i en forretning hvor de sender sine ting.....:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.