< Tilbake til oversikten

Maarud Dipmix

Vibeke sa for siden:

Hei hei

Jeg er utrooolig svak for Maarud dipmix. Har lest på pakken og har jo sett at det er sukker i denne. Men er det noen som har peiling på hvor mye? Og hvor masse karbohydrater er det i en pakke blandet med rømme? Det er Holiday Dip'en som jeg da har i skapet mitt.

Kunne spist det sammen med min baconcrisp i helgene hadde vært fullkommen lykke for min del ;)

Ellers må jeg bare si tusen takk til alle sammen for ett flott forum. Jeg blir veldig motivert av å lese her. (Selv om jeg bare har vært her i 1,5 uke)

Eplekjerne sa for siden:

Pleier alltid å gjøre det, og har ikke merket noen ting...

57 g karbohydrater står det.

kiia sa for siden:

En pose Holiday dipmix blanda i en boks seterrømme, inneholder til sammen rett under 22,95 g karbohydrater, etter mine utregninger hvertfall ;D

marjusen sa for siden:

Sku tro det var mulig å lage dette selv. Hmm

Kitt sa for siden:

Har prøvd, men ikke funnet den hemmelige ingrediensen, eller formelen for hvor mye av alt!
Blir grei nok dipp, men altså laaaangt fra noen Holiday!:nedfor:

mizzim sa for siden:

rømme, natvig krydder blanding å litt sennep, det er å en god dipp..
eller rømme sukrin sukker og eddik, det ern å nam nam.. hehe

swimzy sa for siden:

Men hadde det gått greit å bruke holliday dip med seterrømme og bruke til å dyppe grønnsaker i? som agurk, blomkål, brokoli, gulrot, tomat,selleri osv..

Kitt sa for siden:

Det er mye karber, da, og dipper du gulrot blir det ekstra mye.
Jeg lager egen rømmedip og bruker ostechips som "potetgull"!:sikle:

Nerthus sa for siden:

Hvis du liker tacodip - altså tacosmak på dip'en din, så kan du fint lage tacokrydder selv og blande med rømme eller CF :)

Husker ikke i farten oppskriften, søk opp tacokrydder på forumet så bør du finne den :)

Tone-G sa for siden:

Det er jo nydelig å dippe i bare rømme :sikle: Overraskende godt faktisk :ja:

marjusen sa for siden:

Hva dipper dere? Ost, grønnsaker, noe mer?

Idarull sa for siden:

Kanskje man kan dippe baconsnacks? rett og slett!

Kitt sa for siden:

Å ja! Det er superdigg!:spisesnak:sikle::spisesnak

Aud Jorun sa for siden:

Rømme med pressa kvitløk er godt. :-) og litt dill eller anndre urter oppi. ;-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.