< Tilbake til oversikten

Mirakelkur?

Trinelise sa for siden:

Hei alle sammen!

Jeg er ny i dette forumet og ville bare dele min glede litt!
Jeg har gått på alle de slankekurer og ikke kurer som tenkes kan, i tilegg vært kjempeflink til å trene, men de siste 2-3 årene har vekta nesten ikke gått nedover. Kan også fortelle at jeg har lavt stoffskifte, ble medisinert for dette for to år siden uten at det bedret vektnedgang, så tyroksin er ingen hjelp for meg med tanke på vekt.

Men så kom jeg over siden ketolyse.no, for å gjøre en lang historie kort!
Jeg har gått på ketolysemat i 11 dager nå og har gått ned 2 kilo, jippi!:)
Det er kanskje ikke så store tall her inne, men for meg er det enormt!
Takket være det forumet her har jeg lært en hel masse, så sier takk for det!

Hilsen Trinelise

Photobscura sa for siden:

All nedgang er nedgang, og de som går ned fire kilo første uka har mest sannsynelig samla masse masse vann over lang tid!
Om nedgangen går sakte, så er det bare til fordel for kroppen over tid, hode og hud skal følge med;)

Gratulerer med flott resultat, med ervering av en ny og meget god livsstil, og ikke minst velkommen hit på forumet!!

indi sa for siden:

Gratulerer med fin start! Og velkommen:)

janine75 sa for siden:

gratulerer! det er jo kjempebra start!

67kilo sa for siden:

Hei Trinelise.
Jeg er også ny her, på min 5. dag og har gått ned 1,3 kg på de dagene. Det er helt fantastisk for jeg har også prøvd den vanlige dietten med fiber, grønt osv og går ned 200-300 gram i uken om jeg er ekstremt flink. Mister veldig fort motivasjonen av så lite nedgang så jeg håper denne Ketolysekuren virker bedre på min kropp.

Lykke til videre

Trinelise sa for siden:

Hei igjen og takk for velkomsthilsner!

Jeg har lest meg til en hel masse i dette forumet så foreløpig har jeg ikke så mange spørsmål, men det kan nok tenkes kommer etterhvert!

Men, jeg lurer på.....hvor en finner sånn TickerFactory?

Lykke til deg også 67 kilo!;o)

Hilsen Trinelise

Trinelise sa for siden:

Har funnet forklaring, men om jeg får det til er jo en helt annen sak!:D

Trinelise sa for siden:

Det fungerte!

Vil bare opplyse om at mitt første delmål er ned 15 kg, jeg har nok dessverre mer enn det å ta av enn det......:(

67kilo sa for siden:

Så fint at du har fått deg en slik Ticker også. Er gøy å følge med på de :-)

Trinelise sa for siden:

Hei!

Så trenger jeg litt hjelp med Tickeren igjen! Skulle oppdatere den og så vet jeg ikke hva PIN koden er? Forstår ikke helt hva de prøver å forklare der, er det noen som kan hjelpe?

Hilsen Trinelise

Pinkoden velger du når du oppretter tickeren, har du glemt den, så må du vel kanskje lage en ny? Se eventuelt etter som det står "forgotten pin code" eller noe...

Megvel sa for siden:

Det samme hendte hos meg første gangen, laget bare ny og limet den inn istedenfor.

Trinelise sa for siden:

Jeg måtte lage en ny en, leste reglene godt....forsto og glemte selvsagt å lagre web adressen, så då får jeg lage en ny igjen neste mandag, kanskje stemmer det at hjernen er litt tregere på lavkarbo kost?! ;o)

Men, ett spørsmål ang telling av karbohydrater, jeg teller absolutt alt jeg spiser og forholder meg til 15 karb om dagen, jeg synes jeg er både fornøyd og mett på det.
Men, så leser jeg boken om ketolyse og der forstår jeg det sånn at kjøtt/fisk ikke skal telles med?

Hilsen Trinelise

Det behøver du ikke. Du kan bare trykke på din egen ticker, og så kommer du dit (om jeg ikke husker helt feil).

StineK sa for siden:

Hei!

Må bare slenge meg på som enda en nykommer. Har hold på med Litsfeldt sin sukkerfrie spisemåte i ca 2 uker, og har mistet 3 kilo. Min sure og vanskelige mage har også roet seg betraktelig ned. :-D

Gobolla sa for siden:

Hei
Jeg er også ny her. Har bestillt boken Slank med ketolyse + alle tablettene. Det var faktisk legen min som sa at jeg burde prøve dette kostholdet. Jeg har slitt med magen, oppblåst, mye luft og noen forferdelige magesmerter i flere år. Samtidig så har jeg noe eksem som de/jeg ikke finner ut av.

Legen mente at jeg muligens ikke tåler stivelse og sukker, samtidig med at jeg spiser for lite fett, huden trengte visstnok fett innenfra og ikke bare i form av bodylotion.

Jeg trenger også å gå ned ca 10-15 kilo. Jeg har fulgt GR kostholdet siden august, gikk raskt ned 3 kilo, men nå har jeg lagt på med 4, fantasktisk, eller hva :confused:

Jeg starter på kuren rett på nyåret, jeg ser at min største utfordring blir å spise noe annet enn kornblanding til frokost, men det blir vel en vane.

Men i alle fall så gleder jeg meg, håper at jeg går ned i vekt, slipper magetrøbbelet og at eksemet forsvinner.

Gobolla

Hvis du klarer å venne deg til GR, så venner du deg til dette;)
Det er mye deilig mat på lavkarbo, og jeg tror nok mange om ikke alle de plagene du beskrver bedrer seg på dette kostholdet. Det er typiske ting som vi som spiser lavkarbo får mindre av/blir kvitt etter en tid!

Lykke til med din nye livsstil:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.