dette har jeg ventet på så leeeeeeeeennnnnnnnnngeee!!!!!! 79,6 viste vekta idag!!!
da er jeg iallefall på det tallet jeg skal være... målet mitt er 73 kg. så da ser jeg lysningen når jeg endelig har 7 tallet først...
Nå har jeg slitt så lenge at jeg var på nippet til å gi meg. på søndag var det familie julebord og da skeiet jeg til og med ut!! Men etter det har jeg faktisk gått ned 0.8 kg!!!
Men mensen er fremdeles i hus,,,,, og det er jeg så lei av nå!
god dag videre allesammen!
( beviser vel bare nå at det hjelper å være tålmodig men fy som det sliter på både humør og alt det andre...)
Gratulerer så masse, skjønner utrolig godt feelingen din nå ja:) Jeg håper jeg ser det før julaften. Er 81.4 nå så det er jo håp hvis jeg er ekstra flink! Lykke til videre:)
takk takk!
sist jeg så det 7 tallet kan jeg faktisk ikke huske!!! men det rare er jo at når jeg ser meg i speilene hjemme så ser jeg ikke at jeg er blitt slankere. men når jeg ser meg i mange speil andre steder så kan jeg jo se det!!
Åh... Gratulerer så mye med det, er det ikke herlig? Unner alle den supre følelsen av å nærme seg målet;)
Jeg vipper opp og ned 72,5-73,3 og der har jeg holdt meg i en mnd nå! Veldig fornøyd med det, kunne godt gått ned ett par kilo til, til 70-71, men vil ikke se 6 tallet, da blir jeg for tynn!
Lykke til i massevis med bekjempelsen av de siste 6;)
gikk på vekta idag igjen og nå viste den magiske 78.8kg... nå nærmer jeg meg målet på 73....
og mensen ser ut til å forlate åstedet omsider!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.