denne lagde jeg også i går. Var veldig spent, men blei ganske skuffa. Smakte ikke særlig bra nei, desverre. Omtrent som gummi. Var nok værst med konsistensen ja....:(
Hvilken pizzabunn har dere brukt? Syns den jeg lagde var grei jeg... men måtte mye krydder og ost i... også stekte jeg den lenger så den ble ganske sprø.
Jeg har forsøkt ulike typer pizzabunn, men synes ikke de er gode :o Har jo begynt å lure på om jeg er smårar siden alle skryter så av de bunnene mens jeg ikke klarer å spise de....Men nå har jeg kanskje det man kan kalle et hellig forhold til skikkelig hjemmelaget pizza:)
Det samme gjelder forøvrig brød. Har forsøkt flere typer brød, men klarer ikke å svelge de. Ære være Nutty-Cheese muffinsene til Nille sier jeg bare :D
Jeg har kun prøvd denne. Oppskriften var for stor til min langpanne. Smurte TYNT stekte den med vifte og litt lenger, ble litt sprøere bunn, syns den var et godt alternativ jeg. Fryste ned resten i gode stykker. Kjekke greier å ta opp når datteren steiker seg en granidis:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.