< Tilbake til oversikten

I dag har laget pizza ...

Millsi sa for siden:

Fysj for en smak!! smakte IKKE godt i det hele tatt. Syns det var vanskelig å møre den ut i forma å.

Smaken minte meg om gamle gummustøvler :eek: Så nå har jeg spist 3 biter pizza UTEN bunn..:o Skjønner ikke hva dere andre gjør for å få den spiselig.

Ser nå at denne blir postet feil,men jeg er lat og gidder ikke flytte på den.:rolleyes:

Megvel sa for siden:

Jeg så en annen plass (Terry sin journal?) at han brukte en sånn lavkarbo tortilla som bunn? Det er jo både godt og ganske genialt!

Millsi sa for siden:

Hvor får jeg kjøpt slike tortillalefser da?

Bee sa for siden:

dialife.dk har mama lupe's low carb tortillas.

Selv bruker jeg lappeoppskriften som bunn. Steker den litt på forhånd før jeg har på fyll.

Anti sa for siden:

Det jeg gjorde med bunne var å krydre den VELDIG godt med allslags mulig godt krydder. Og brukte flere typer ost med mye smak.

Millsi sa for siden:

Tenkte på dette selv etter på. Blir nok til at jeg gjør det om det blir en annen gang.

iren84 sa for siden:

denne lagde jeg også i går. Var veldig spent, men blei ganske skuffa. Smakte ikke særlig bra nei, desverre. Omtrent som gummi. Var nok værst med konsistensen ja....:(

Distrea sa for siden:

Hvilken pizzabunn har dere brukt? Syns den jeg lagde var grei jeg... men måtte mye krydder og ost i... også stekte jeg den lenger så den ble ganske sprø.

Millsi sa for siden:

Jeg lagde den som står på sojaproteinboksen!

Selma sa for siden:

Jeg har forsøkt ulike typer pizzabunn, men synes ikke de er gode :o Har jo begynt å lure på om jeg er smårar siden alle skryter så av de bunnene mens jeg ikke klarer å spise de....Men nå har jeg kanskje det man kan kalle et hellig forhold til skikkelig hjemmelaget pizza:)
Det samme gjelder forøvrig brød. Har forsøkt flere typer brød, men klarer ikke å svelge de. Ære være Nutty-Cheese muffinsene til Nille sier jeg bare :D

Smula sa for siden:

Samme her. Har også forsøkt pizzabunnen fra bakemiksboksen uten særlig suksess. Lappeoppskriften med kruskakli blir en god bunn.

Distrea sa for siden:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9312

Jeg har kun prøvd denne. Oppskriften var for stor til min langpanne. Smurte TYNT stekte den med vifte og litt lenger, ble litt sprøere bunn, syns den var et godt alternativ jeg. Fryste ned resten i gode stykker. Kjekke greier å ta opp når datteren steiker seg en granidis:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.