MorStine sa for siden:
:nemlig: Jeg har nemlig spist altfor mye av den, klarer ikke å la være å ta meg en kule dann og vann... Dette ligner ikke meg. Får sette det frem når jeg får venninnebesøk i kveld, marsipan og scrapping/julekortmaking:D
MorStine sa for siden:
:nemlig: Jeg har nemlig spist altfor mye av den, klarer ikke å la være å ta meg en kule dann og vann... Dette ligner ikke meg. Får sette det frem når jeg får venninnebesøk i kveld, marsipan og scrapping/julekortmaking:D
Iset sa for siden:
Hysj!! :sutre:
Georgine sa for siden:
Mine varte nøyaktig 24 timer.. jeg må lage nye julaften morgen :o
anneca sa for siden:
Oppskrift???
Millsi sa for siden:
Oj,dette hørte spennende ut! Gjerne link til oppskrift ;)
MorStine sa for siden:
Så godt å høre. Felles skjebne felles trøst. Det falt i smak hos alle de andre her også da, så jeg er ikke alene...
Her er link, jeg lagde den som Nille skriver at er hennes favoritt, tilsatte en halv ss cognac i tillegg... nammis!!!
terry sa for siden:
Samme med meg... Altfor god marsipan/kransekake den derre :D
Måtte lage den 3-4 dager på rad før jeg kom til sans og samling!
Men jeg brukte bare 100g mandler pr. gang så det blev ikke så veeeldig mye hver gang.
Blev faktisk i ketolysen hele tiden så man kan kanskje unne seg det en gang i blant. Den nye snacken?
Prøvde kransekake med Sukrin men den søte smaken blev borte. Den blev litt rar når den blev stekt også. Funker kanskje bedre i marsipan?
MorStine sa for siden:
Er ikke overfornøyd med Sukrin, jeg... Synes det må så mye til for å få feks teen søt. Og den kjølende følelsen er så snål.
michij sa for siden:
Hva med den marsipanen vi finner på helsekosten? Det er 50% mandler og ca46% maltitol. Resten er andre middler, hvorav sorbitol er en av disse. Det vil jo si at det ikke er med enn max 4g pr 100g. Det kan hende den som selges i butikken gar samme forhold. Kanskje skrive en mail til odense. Siden det ikke står % maltitol på den.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.