Heihei! :)
Ja du har nok tenkt riktig, veldig bra at du har bestilt kosttilskudd, vi trenger endel mineraler i tillegg på lavkarbokost. Hvis disse kostet deg en formue så kan du neste gang bestille kosttilskuddene på ketolyse.no. De er perfekt balanser og sammensatt av det vi trenger (ikke bare for ketolysekuren, altså) ...det er tre forskjellige bokser med ulike mineralsammensetninger, og det koster i underkant av 300 kroner totalt, for 7 ukers forbruk. Kjempegod pris!
Lykke til videre, og ha ei smekkandes god hælg!
Beste hilsener fra Nic
Så de tablettene dekker behovet ved Atkins - dietten?
Det var i såfall et godt tips - det jeg har bestilt kom på nesten 700.- + Udos Choice utenom! :eek:
Jeg vet ikke hvor lenge jeg har kjøpt tilskudd for, da, men sikkert ikke noe mer enn 7 uker..
Ketolyse pillene er spesielt sammensatt for ketogent kosthold. Det er helt optimalt og man får i seg akkurat det man trenger, hverken mer eller mindre. Skal man kjøpe dette hver for seg i helsekost eller apotek blir det mange ganger dyrere. I tillegg er det mye vanskeligere å "administrere" inntaket da mange typer vitaminer/mineraler må tas sammen eller absolutt IKKE i sammen for å funke skikkelig. Dette slipper man å tenke på da det her er fordelt slik at de som passer sammen tas ammen og de som IKKE passer sammen tas på andre tider.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.