< Tilbake til oversikten

Har bestilt kosttilskudd!

Rattata sa for siden:

Etter å ha prøvd å sortere meg gjennom noen av trådene her inne har jeg nå bestilt kosttilskudd (til en formue - intet mindre.. )

Dette er listen:

Kalsium og magnesium-Nature's Sunshine Calcium m/magn. og D-vit.
[b][/b]
Q10-Bio Qinon Q10-For hjerte og blodtrykk
[b][/b]
C-vitamin tilskudd-Bio-C-Vitamin
[b][/b]
UDO'S CHOICE
[b][/b]
Jeg tar jern daglig fast (duroferon)
[b][/b]

Håper jeg har tenkt riktig :)

Nicpins sa for siden:

Heihei! :)
Ja du har nok tenkt riktig, veldig bra at du har bestilt kosttilskudd, vi trenger endel mineraler i tillegg på lavkarbokost. Hvis disse kostet deg en formue så kan du neste gang bestille kosttilskuddene på ketolyse.no. De er perfekt balanser og sammensatt av det vi trenger (ikke bare for ketolysekuren, altså) ...det er tre forskjellige bokser med ulike mineralsammensetninger, og det koster i underkant av 300 kroner totalt, for 7 ukers forbruk. Kjempegod pris!

Lykke til videre, og ha ei smekkandes god hælg!
Beste hilsener fra Nic

Rattata sa for siden:

Så de tablettene dekker behovet ved Atkins - dietten?
Det var i såfall et godt tips - det jeg har bestilt kom på nesten 700.- + Udos Choice utenom! :eek:

Jeg vet ikke hvor lenge jeg har kjøpt tilskudd for, da, men sikkert ikke noe mer enn 7 uker..

Ha en toppers helg du også :)

Nicpins sa for siden:

Heia!

Skal ikke være så skråsikker på kosttilskudd som trengs på Atkins, men de som man får kjøpt på ketolyse er ihvertfall:

magnesium
krom
kalium
kalsium
selen
sink + vitaminer

Skulle dekke de fleste lavkarbo-behov vil jeg tro.
:)

Nicpins sa for siden:

Krom+kalium+kalsium-tablettene inneholder i tillegg:

• Gjærbundet Krom 120 mikrogram
  • Mangan 2 mg
  • Kobber 2 mg
  • kalsium 200 mg
  • kalium 560 mg
  • folinsyre 100 mikrogram
  • Vit B1 0,6 mg
  • Vit B2 1 mg
  • Biotin 50 mikrogramSelen+Sink-tablettene inneholder i tillegg:

Gjærbundet Selen 100 mikrogram
Vitamin C 90 mg
Vitamin E 15 mg
Sink 15 mg
Vitamin B6 2 mg
Vitamin A (RE) 800 mikrogram

Bra greier, tror jeg! :)

Nille sa for siden:

Ketolyse pillene er spesielt sammensatt for ketogent kosthold. Det er helt optimalt og man får i seg akkurat det man trenger, hverken mer eller mindre. Skal man kjøpe dette hver for seg i helsekost eller apotek blir det mange ganger dyrere. I tillegg er det mye vanskeligere å "administrere" inntaket da mange typer vitaminer/mineraler må tas sammen eller absolutt IKKE i sammen for å funke skikkelig. Dette slipper man å tenke på da det her er fordelt slik at de som passer sammen tas ammen og de som IKKE passer sammen tas på andre tider.

Perfekt syns jeg !

Rattata sa for siden:

Da skal jeg jammen avbestille kosttilskuddet jeg har bestilt - er bestilt på nett så det er ikke noe problem :)

Men jeg skal fremdeles ta Udos Choice?

Tusen takk for hjelp - dette er veldig nyttig :D

Nett sa for siden:

De har alle Ketolyse-pillene på Meny-butikken på Nordbyen i Larvik (ser at du kommer fra vestfold;)). Der har de også Ketolyse-boka tror jeg!!

Rattata sa for siden:

Jeg bor ved Tønsberg - kanskje noen av Meny-butikkene i området her har også :)

Nille sa for siden:

Ja Udos Choice er bra å ta i tillegg !

:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.