Har nå vært hos legen å fått legeerklæring på Eurodiett :D Gått på ketolyse i flere mnd men bare gått ned 5 kg. Har hatt et kick som har vart i en mnd, med det resultatet at 4 kg er kommet på igjen :mad: At man aldri lærer! Nå er jeg veldig i tvil om jeg skal vente med å starte på Eurodiett til 1 januar og kjøre ketolyse frem til da elller om jeg skal bestille nå å komme igang så fort som mulig. Hva anbefaler dere? Skal i 2 bryllup i jula + alle familiesammenkomster..
Det kommer jo litt an på hva du tenker å gjøre, regner med du ikke har lyst å fortsette kicket hele denne måneden og?
Jeg hadde startet på ED jeg, når du kommer igang og begynner å gå ned, kommer motivasjonen og, og da er det ikke sååå skrekkelig vanskelig å komme seg gjennom jul og bryllup uten å ta alt helt ut!
Lykke til:)
Jeg tror jeg ville ventet med eurodiett til etter jul.
Kjører du ketolyse ut året, er du jo absolutt på rett spor, og hvis du føler at du går glipp av noe ved å følge eurodiett i jula, spørs det jo om du synes det er verdt det?
Det viktige her syns jeg er: hva har du lyst til selv?
Jeg er enig med Alyssa. Begynn å kutte ned på karbene nå, kutt ut vanlig brød, sukker, poteter og ris og slikt. Det hjelper det også. Så prøver du så godt du kan å holde deg unna alle julekakene i jula, så har du kanskje allerede merket litt forskjell når 1.jan kommer og kan begynne med masse guts! Lykke til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.