lille74 sa for siden:
da har jeg fått lov av legen og byne på slankekur.så bok og diverse blir bestilt i helga.
men nå lurer jeg litt på, hva har dere gått ned? altså noe sånt som vekttap ifht tid ol....er bare veldig nyskjerrig
lille74 sa for siden:
da har jeg fått lov av legen og byne på slankekur.så bok og diverse blir bestilt i helga.
men nå lurer jeg litt på, hva har dere gått ned? altså noe sånt som vekttap ifht tid ol....er bare veldig nyskjerrig
Liiiz sa for siden:
Jeg har gått ned 15 kilo på litt over 6 mnd. Var 85 kilo og nå er jeg 70 kilo. Det er veldig individuelt hvor mye og hvor fort man går ned. Hos meg har det kanskje gått tregere enn hos andre, men jeg er fornøyd med å ha funnet noe som funker! Lykke til!
Blomsterpotta sa for siden:
Jeg har brukt 3 måneder på 7 kg. Er ikke blant dem som raser ned i vekt,det går stille og rolig for seg. Men det er greit,det virker ihvertfall,og innen sommeren er her så blir jeg så fin atte :-)
Det gjelder å ikke bli utålmodig,du kan få uker der du ikke går ned ned noe.Å lese masse her inne så du forstår hvordan det virker. Lykke til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.