Yea-yes - yes. I dag er dagen med stor D. Er så heldig å ha billetter til kveldens konsert her i Oslo. Måtte i høst stå i kø mange timer. Begynner vel snart å bli for gammel for denslags, men jeg klarer ikke å la vær. Nå kommer han tilbake til sommeren, så i natt blir det å stå i kø på nytt. Skal kle på meg masse ull og varmt tøy. Kan bli en kald fornøyelse.
Samtidig med dette viser vekten at jeg nå har gått ned 30,1 kg totalt (22 Grete R - 3 Ketolyse - 5 Fedon). Tror ikke jeg hadde orket å stå i kø med 30 kg extra på kroppen. Det å bli lettere har så utrolig innvirkning på meg på alle mulige måter.
Gleder meg - gleder meg .
Var på Bruce konsert i attenhundre og den tid, nærmere i 1988. :eek: Åhh som tiden flyr.... Bruce var nettopp blitt kjæreste med Patti da og de flørta vilt og hemningsløst på scenen :love:
Konserten var som alltid utrolig bra.
Han skal jo spille på Valle Hovin i juli og billetter til den konserten selges fra kl 9 i dag. Så jeg har stått i kø utenfor Spektrum i natt fra kl 4. Kledde på meg masse ulltøy. Nå er jeg lykkelig eier av konsert billetter.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.