< Tilbake til oversikten

Og der kom mensen igjen gitt ...

janine75 sa for siden:

akkurat som om jeg ikke har nok frustrasjon i kroppen om dagen så fikk jeg idag mensen igjen for 3 gang på 6 uker!! så jeg rekker akkurat ha en uke pause i mellom hver gang ca!! jippi!!! skal det aldri gi seg da, og komme inn i normal gjenge igjen???
så nå står i allefall vekta stille nok en uke!! argh.... måtte bare få ut litt frustrasjon her!
men det positive er at jeg bare har drukket vann ( og to glass fun light ) siden lørdag!!!! og det er jeg ganske stolt av! for er temmelig avhengig av den cola lighten blitt!!! så hver dag uten er en stor seier for meg!!!

BiB sa for siden:

Ikke uvanlig at det e rlitt uorden på blødningsmønsteret i det kroppen justerer hormonene. Men, om det vedvarer synes jeg du bør gå til legen og få det sjekket!

Beste hilsen BiB

MorStine sa for siden:

Det ble skikkelig kluss i syklusen min også etter ketolysestart. Hadde plutselig 19-21 dagers syklus og blødde som om jeg nylig hadde født... To pakker bind på ett par dager. Men etterhvert ser det ut til at det har begynt å stablisere seg. Hadde tilnærmet normal sist mens, og venter mens nå rett rundt hjørnet. Forrige syklus var på 26 dager, og det ser ut som denne også blir det samme, ikke noe mindre. Men det har tatt 5-6 mnd...:rolleyes:

michij sa for siden:

Ja, har merket det samme problemet, og det er typisk når det er minst passende.
Det er litt merkelig når det plutselig skal komme hele tiden. Føler seg aldri helt trygg. Men det vil si at det er ett tegn på at man er i ketose?

Millsi sa for siden:

Skjønner jeg har vært heldig her!! I behynnelsen fikk jeg MENSEN!! Den har jeg ikke sett på leeenge! satte inn hormonspiral etter sist føsel for snart 2 år siden. Så jeg be rimelig jokkert over å få mensen,og det ble jo krise!! jeg hadde j oikke noe bind eller tamponger..hehe. Nå er den heldigvis borte igjen!

torun sa for siden:

Hos meg er det to til tre dager med blødninger og to til tre dager uten:o
Holdt på i et tre mnd no:mad:
Må vel roe seg snart.....

michij sa for siden:

Det er ikke så bra nei. I alle fall ikke om man er på ett sted man ikke kan få tak i ob. eller bind, hahah. Typisk at det skjer da!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.