Megvel sa for siden:
Syntes det var vel dyrt her jeg sjekka i USA (18$, dog organisk..), er det helt ukristelig pris hjemme da?
Megvel sa for siden:
Syntes det var vel dyrt her jeg sjekka i USA (18$, dog organisk..), er det helt ukristelig pris hjemme da?
Summer sa for siden:
Jeg har ikke sett det for salg jeg. Jeg har bare laget selv ... Og da koster det det det koster for mandler.
Megvel sa for siden:
Å. Takk for svar!
Mandler koster kanskje ikke allverden da... :)
Iset sa for siden:
Jeg lager det også alltid selv, det er jo bare å kjøre mandler i kjøkkenmaskinen. :)
Nena sa for siden:
39 kr kiloen for mandler på Rema - jeg pleier å male opp en god del og oppbevare i fryser, veldig hendig å bare ta ut det man trenger.
sol-cellen sa for siden:
Vi selger økologisk mandelmel (avskallet) for 125 kr per kg.
tyto sa for siden:
Må mandlene være avskoldet? Blir det annet KB innhold med skall?
Stupedama sa for siden:
Jeg kjøpte nettopp to pakker på helsekost i Oslo. De var på 175 gram hve eller noe. Organic. Og ja, regna det ut, det kosta noe sånt som 3-400 kroner kiloen. Huhei! Men det er ikke helt det samme som hjemmemalte mandler, for fettet er trukket ut av dem, tror jeg, så det er mer melete (og passer kanskje bedre i enkelte bakverk). Men for oss er det vel sikkert bare bra om fettet er i, så jeg skal male selv neste gang. Måtte bare prøve det en gang, for å sjekke hvordan det virka. Brukte det i noen pannekakelignende saker. Det ble bare helt passelig, må jeg si. Ikke verdt det.
Stupedama sa for siden:
Og først nå så jeg denne :D Hvem er vi?sol-cellen sa for siden:
Hehe, "vi" er Funksjonell Mat AS. Vi selger økologisk mandelmel i nettbutikken vår og i noen helsekostbutikker.
Hvis det er vårt produkt du har kjøpt, så stemmer ikke prisen du oppga. Mandelmelet vi selger koster kr. 85 for 500 gram.
trillian78 sa for siden:
Fant på innvandrerbutikk i dag. 1 kg mandelmel for 109 kr. Det syns jeg ikke var så ille.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.