< Tilbake til oversikten

Hva burde jeg hamstre her i USA?

Megvel sa for siden:

Jeg bor i USA for tiden.

Hva er dyrt/vanskelig å få tak i/kjempelurt å ta med seg hjem (Bergen) når jeg reiser om 40 dager?

Jeg er ganske ny på dette (dag 6!) og vil gjerne ha tips! Er det forresten mulig å få tak i Carbquik bakemiks i Norge?

Nille sa for siden:

Det kommer litt an på hvilken by du er i. Jeg kjenner spesielt godt til California, Houston/Texas og New York området. Derfra lønner seg å ta med:

• Lavkarbo tortillas (mama lupes f.eks.)

• Crystal Light - eske med posjonsposer for iste (en liten pose oppi en liter).

• Da Vinci sine lavkarbo sauser (karamell, sjokolade etc).

• Dreamfields pasta

• Carbquick bakemiks

• Rene extrakter, - appelsin og vanilje f.eks. (pure vanilla extract)

• Clorox Bleach Pen (genial flekkfjerner)

• Zip Lock poser

• Braza Flahs Tape (dobbelsidig tape som fester på tøy uten å sette merker - flott til å holde utringede topper etc på plass)
    ellers er det under halv pris (nærmere 1/3 av prisen) i Norge på

• i.d. bare excentuals/bare minerals - mineralsminke og tilbehør (f.eks. foundation koster 18 US$, hjemme kr. 398). De har den på noen Macy´s og egne utsalg og Ulta parfymerier)

• Redken shampoo/balsam (1 liter koster 23 US$, hjemme koster 260 ml 250 kroner !)Ellers er jo barneklær utrolig mye billigere i USA enn hjemme.....

Hyper sa for siden:

Jell-O har de vel der..geleer og puddinger som ikke finnes her til lands..:)
Sukkerfritt....

Megvel sa for siden:

Takk for tips!
Ja, Jello kjøpte jeg masse av i går, de koster 87 cents for pakka...
Takk for lang liste, skal på helsekosten og se nå snart!

Tar gjerne imot mer tips fra andre!

Iset sa for siden:

Jeg vil til USA!!

Megvel sa for siden:

I dag har jeg shoppa:
Whey protein Concentrate (1KH per 20g): 10,99$
Whole ground Soy flour (5KH per 28g): 2,59$
Wheat Gluten (6KH per 30g): 6,99$
White Stevia (50pk): 6,29$
Fant ikke Carbquick...

Laget meg pannekaker og rundstykker til å varme opp når jeg blir despo... Gullet likte pannekakene.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.