< Tilbake til oversikten

Megasprekk!

kristweh sa for siden:

uff, hatt den mega sprekken der jeg har spist alt som hjertet har begjert den siste uken.Alt fra sjokolade til pizza. ikke poteter eller brød ,men alt annet.....
Igår da jeg la meg så følte jeg meg veldig kvalm, tror jeg har fått i meg altfor mye søtt....OG JEG ANGRER..... jeg som har vært så flink..ingen sprekk siden august..men var så mat lei og egglei og lei av alt...Tror kanskje jeg kan starte opp igjen imorgen?

Vet jeg har gått opp,men vet ikke hvor mye(har uken også...ærsj)

Noen som har noen ideer på hvordan jeg skal klare dette videre.....????
trenger HJELP!!!!!

Georgine sa for siden:

I morgen er det en ny uke med nye muligheter.
Bestem deg for å avslutte sprekken i dag og starte på nytt.

Csilla sa for siden:

Jeg har et godt sitat som kanskje kan være litt til hjelp nå:

"En sprekk varer aldri lenger enn til neste måltid."

Gjort er gjort, spist er spist, og i morra er det en ny dag. Klem :)

BiB sa for siden:

La hver dag og hvert måltid stå for seg selv, se ikke bakover, helel rikke for langt fremover, men stå i nuet. Du har klart så masse allerede, klart du klarer litt til!
Lykke til, varme tanker og :heia: fra BiB

Bee sa for siden:

Signerer de kloke hodene ovenfor her.

Dette klarer du helt fint. Bare å starte på nytt igjen det. :klem:

Lykke til!

dBy sa for siden:

Ny mandag nye muligheter! Du har jo vært så kjempe flink !!! Ikke la en liten sprekk ta knekken på deg. :klem:

Dette klarer du!

Eilan sa for siden:

Klart du kan begynne imorgen! :klem:

Smula sa for siden:

Nå vet du hvor dårlig (både fysisk og psykisk) du blir av en slik kjempesprekk - du skal se at du tenker deg om to ganger før du gjentar herligheten.

Torkil sa for siden:

Hei
Veldig enig med Smula. Bruk erfaringen til å stå i mot fristelsen neste gang. Du har sikkert både vært stinn og oppblåst i magen og deppa.
Husker du det neste gang kroppen prøver å få deg til å sprekke ( via hormoner fra fettcellene til hjernen - "vi er sultne sir de" ) har sprekken ikke vært helt bortkastet.
Lykke til
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.