Er det normalt å ha en helt annen type sultfølelse? Jeg er ikke sånn "knurr" sulten mer, men om jeg ikke spiser etter klokka blir jeg nesten dårlig, svimete, kvalm...skikkelig uttafor. Jada jeg skjønner jo at den naturlige løsningen er å ha lunsjen litt før (men av og til så er det en lett saboterende frøken her...), men er dette det "vanlige"?
Ja jeg spiser bra!
I dag har jeg spist 2egg og 5bacon til frokost,
en boks tunfisk med majo (mye majo) pluss alfalfaspirer til lunsj
og masse kyllinglår med hvitløk og brokkoli til middag.
Ost og baconcrisp som digg, nå sitter jeg her med en hel sukkerfri gele...
Flere ganger? Vel fordi jeg er ny (i dette forumet) og ikke har funnet ut av det helt enda... Det er litt vanskelig å få oversikten med alle disse underforumene... Oppdaget "spørsmål og svar" i dag! Må vel beskrives som å ikke se skogen for bare trær :D
Høres ut som det er blodsukkeret som er i ferd med å stabilisere seg, og det tar litt tid for enkelte. Jeg var UTROLIG uvel (sulten, hodepine, trøtthet osv) første uka i ketose, men etterpå ble jeg helt forandret. Det var nesten som en bryter som ble slått på, og jeg tenkte ikke på mat, jeg hadde ikke problemer med blodsukker-svingninger i det HELE tatt og kunne faktisk gå hele dagen uten mat uten å merke NOE ubehag (selv om jeg selvsagt ikke gjorde det, det bare skjedde en dag jeg hadde det travelt).
Så bare hold ut, det blir bedre for de aller fleste. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.