< Tilbake til oversikten

Potetgull-naturlig sunt!

Sugarpill sa for siden:

Dere vet de plakatene Rimi merker prisene på produkter med? De har noen spesielle plakater med nøkkelhullsmerke, som er merket "naturlig sunt". Vel, på min lokale Rimi-butikk hadde de brukt en slik plakat til å prise Maaruds gigaposer med potetgull.

Så, kjøp inn potetgull og nyt det med god samvittighet! :D

Iset sa for siden:

Haha, ja ikke sant. :lol:

Distrea sa for siden:

:lol: Festlig :p

Selma sa for siden:

Åååå....ble så glad da jeg så overskriften!!! Trodde at NÅ var det kommet et potetgull som man kunne spise med god samvittighet...så naiv er nå jeg :o Har ikke spist potetgull siden begynnelsen av oktober og jeg er potetgulloman!!! Spiste det mer eller mindre hver dag før.
Men, det var nok for godt til å være sant ja:) Kan vel ikke proppe det i meg bare fordi Rimi har merket det med nøkkelhullet:)

Brimstone sa for siden:

Overskrifta lurte meg også. Jeg var også potetgulloman til de grader. Pleide å gnavle i meg en pose i slengen... med dip :o

Savner ikke søtt i det hele tatt, men potetgull.... kjemper med meg selv hver eneste gang jeg er på butikken. So far so good

Photobscura sa for siden:

Jeg liker Ica-butikkene, men blir seriøst provosert av de dere nøkkelhullmerkingene deres:mad:
For det første så er det ikke presisert hva som er sunt med varen, for det andre er det meeeeget delte meninger om hvorvidt de tingene som merkes i det store og hele er sunne.
Det du skriver her beviser det ettertrykkelig..!

Usj, potetgull. Haha:lol:

Bee sa for siden:

:lol:

Selma sa for siden:

Det er bra det ikke er bare meg som er naiv og lettlurt;):D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.