jeg tar disse kosttilskudda til ketolyse kuren.........men jeg sliter med å huske ta de.
noen som har gode forslag?
har slikt pillebrett men det hjelper ikke mye....går rett forbi den..
har lunsj pilleboksen i veska så den er med på jobb. men frokost pilla kommer jeg på til lunsj...
Jeg sliter litt med lunchpilla.... Den er i veska hele tiden, men glemmer den likevel. Dvs jeg kommer på den tilslutt..... De andre pillene går ganske greit. De står lett synlig på kjøkkenet.
Jeg har et stort brett som jeg bruker å ha middagen på. Så jeg setter pilleboksen på fatet. Slik at jeg må fjerne boksen for å få plass til middagen :p Da husker jeg den ihvertfall.
Hadde også tidliger satt en boks rett foran tannbørsten. Sånn at man må fjerne boksen for å komme til tannbørsten :D. Mye rart man finner på men bare det funker så :)
Så prøv å sett boksen i veien for noe du bruker til frokost/lunsj/middag. Funker for meg :)
prøver å ikke virke støtende, men du har en BMI på 25 og vil ned til 19. Er ketolysekuren noe for deg? Virker ikke som du er veldig overvektig.
beklager vist jeg tråkker i salaten.
Jeg har også slitt med å huske pillene. Jeg spiser frokost og lunsj på jobb. Der har jeg liggende to små krydderiglass med pillene. Når jeg om morgenen legger min mat i kjøleskapet, legger jeg morgenpilleglasset ovenpå matpakken som er til frokost, og lunsjpilleglasset ovenpå matpakken beregnet til lunsj.
Når jeg kommer hjem starter jeg med å sette frem en tallerken som jeg skal ha hhv ettermiddagsmaten/middagen på, og legger dertilhørende pille på, og så går jeg i gang med å lage maten. Har selv glemt masse piller, men med beskrevne metode husker jeg det.:cool:
takk for gode råd. skal prøve sette glasset forran noe jeg bruker ved de ulike tidene.
å sette mobilen til ringing har jeg prøvd men det med fører å huske sette den på ringing. jeg har så ulike dager pga vaktsystemet mitt at da må den stilles hverdag...
jeg skal ned et et sted mellom 15 og 20 kilo og da skal vel ketolyse være greit???
iallefall har kiloene begynt å krype av og mage/tarm problemene mine er bort.... får vondt i magen og hodet av karbohydrater . ser jeg at det er formye å gå ned vil jeg jo bare stabilisere meg før... eller??
kom til å se på dette m bmi din jeg og... du er nå på samme bmi som jeg skal ned til ca!!!! og skulle jeg gått ned 20 kg mer enn det vil det si at jeg skulle veid 55 kg. ( er 170 høy) det hørtes veldig mye ut å gå ned så mye når du er på en normal bmi nå... men det var bare mine tanker da...
vet selv hvor viktig det er å føle seg vel med seg selv!
Hvor i alle dager er dere så opptatt av hvor mye neitakktilsukker skal ned? Alle har også en mening om hvor mye jeg skal ned, og det er sinnsykt irriterende. Nå handler denne tråd om å huske kosttilskudd, og ikke en meningsutveksling om hvor mye man bør gå ned eller ikke. Det er kun en selv som kan bedømme hvor mye som trengs. Og den mening kan jo endre seg mye underveis.
Ja unnskyld, måtte bare ha litt irritasjon ut her. Synes dere da ikke det er enormt anstrengende at andre bestandig skal kommentere ens vekt og iøvrig det vi holder på med her? Det synes jeg!:rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.