Jippi, hoppende glad. Jeg elsker leverpostei, ferske/ovnsbakte er favoritten, og favoritten over alle favoritter er julepostei... Men de vi har kjøpt til nå har hatt karbinnhold på min 8 KH. Men jeg oppdaget til min store glede at Finsbråtens gullpostei (som gjør meg nostalsisk, tenker på leverpostei i løsvekt) og Finsbråtens julepostei bare har 1 KH... Hurra, så jeg kjøpte 300 gr pakke med julepostei. Nå står lapper i ovnen og jeg skla ha leverpostei på!
ICA stormarked pleier av og til ha alt fra Finsbråten til 40 % avslag.
De hadde det nettopp, dvs at kjøleskapet mitt er fylt opp av ymse spekemat og leverposteier :lol:
Hvor i landet bor du da? Finsbråten er ett lokalt slakteri, pølsemakeri og kjøttfabrikk i Eidsvoll. Vet det selges på store deler av østlandet, men vet ikke helt hvor det strekker seg. Vet Kiwi påøstlandssida har det i allefall, men ikke Rema 1000 og Rimi (tror jeg)...
hehe, jeg er flink med maten... men ikke med brus og kaffe. Februar.... DA er det FULL rulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.