< Tilbake til oversikten

Finsbråtens leverposteier

MorStine sa for siden:

Jippi, hoppende glad. Jeg elsker leverpostei, ferske/ovnsbakte er favoritten, og favoritten over alle favoritter er julepostei... Men de vi har kjøpt til nå har hatt karbinnhold på min 8 KH. Men jeg oppdaget til min store glede at Finsbråtens gullpostei (som gjør meg nostalsisk, tenker på leverpostei i løsvekt) og Finsbråtens julepostei bare har 1 KH... Hurra, så jeg kjøpte 300 gr pakke med julepostei. Nå står lapper i ovnen og jeg skla ha leverpostei på!

dBy sa for siden:

Åhhh takk for tips! Det blir shopping i morgen den dag!

Nena sa for siden:

Har kjøpt masse akevittpostei :sikle:

MorStine sa for siden:

Hva er det?:confused:

Kvark sa for siden:

Takk for tipset, går til innkjøp selv.

Kanutten sa for siden:

ICA stormarked pleier av og til ha alt fra Finsbråten til 40 % avslag.
De hadde det nettopp, dvs at kjøleskapet mitt er fylt opp av ymse spekemat og leverposteier :lol:

Safir sa for siden:

Takk for tipset! Kjøpte det i dag! Jeg kjøpte og hvitløkspatéen, som hadde under 1 g karbo.

Nena sa for siden:

Akevittpostei er leverpostei med akevitt fra Finsbråten.. synes den er kjempegod!

Bee sa for siden:

Åh, tusen takk for tipset MorStine! Jeg bare ELSKER leverpostei, så det skal jeg jammen meg fråtse i i jula.

Lilly sa for siden:

signerer

Millsi sa for siden:

Denne leverposteien finner jeg ikke noensteder jeg :(

Distrea sa for siden:

Tror slakteren sin i rund boks med plastlokk også er 1 karb.

Har du spurt i butikken?

BiB sa for siden:

EUROSPAR bruker å ha! :sikle:

MorStine sa for siden:

Hvor i landet bor du da? Finsbråten er ett lokalt slakteri, pølsemakeri og kjøttfabrikk i Eidsvoll. Vet det selges på store deler av østlandet, men vet ikke helt hvor det strekker seg. Vet Kiwi påøstlandssida har det i allefall, men ikke Rema 1000 og Rimi (tror jeg)...

terry sa for siden:

ICA i Alta har den ihvertfall så da sendes de vel rundt overalt.

MorStine sa for siden:

Hehe... Skulle tro det da, ja:)

Millsi sa for siden:

Her er det 3 matbutikker,og ingen har den..

Distrea sa for siden:

Har du sett etter slakteren sin da? Den er også under 1 karbo.

Den har jeg brukt i dag. Niste til flyturen:D lapper med leverpostei, litt majo og bacon... klæsj oppå hverandre.... Som jeg gleder meg!

Kanutten sa for siden:

Så flink du er Vakkerdamen!!! :klem:

Får dårlig samvittighet for at jeg ikke er like standhaftig.... skal bli, lover!!!!

:lol: Heelt sant :klem:

Distrea sa for siden:

hehe, jeg er flink med maten... men ikke med brus og kaffe. Februar.... DA er det FULL rulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.