Selma sa for siden:
Jeg lurer på om Toro pizzafyll med tomat og urter kan brukes? Den har 4,5 karber pr. 100 gram. Er det for mye til å kunne bruke på ketolyse?
Selma sa for siden:
Jeg lurer på om Toro pizzafyll med tomat og urter kan brukes? Den har 4,5 karber pr. 100 gram. Er det for mye til å kunne bruke på ketolyse?
Distrea sa for siden:
Den var slett ikke ille. Jeg ville brukt den. Takk for tips :D
Kanutten sa for siden:
Sjekker toro pizzafyll.... sammens med kjøttdeig og lavkarbopasta blir det nesten lasagna!!!
Ostefyll er grei skuring :klem:
Selma sa for siden:
Har lett med lys og lykter på Toros sider etter produkter med lite karber. Har forløpig bare kommet frem til det fyllet og Spansk gryte (den har 6 karber tror jeg)....Da blir det pizza en eller annen dag med ferdigfyll med maaaaaase kjøtt og bacon i :D
MorStine sa for siden:
Ja, den ville jeg brukt...
Gerd sa for siden:
Bare husk at 100g ikke er så mye da, ca 1dl... Greit nok med pizzasausen, men gryteretten hadde jeg holdt meg unna.:)
Selma sa for siden:
Tenkte jeg skulle fylle på med masse kjøtt og kanskje ikke bruke alt ferdig fyllet :D Har prøvd den spanske gryteretten...Var ikke akkurat KJEMPEGOD, så spiste nok mer salat enn gryterett. Tror nok ikke den blir laget igjen for å si det sånn :)
Tusen takk for tilbakemeldinger ivhertfall. Jeg har en følelse av det kan bli pizza med Toro-fyll en av de nærmeste dagene :D:D
Gerd sa for siden:
Tips til godt pizzafyll: 1bx Landlord hakka tomater (Rema1000) kun 1.5 karber pr 100g. Moses med stavmixer, kokes opp for å få ut noe av væska. Tilsett oregano, basilikum, salt, pepper og litt hvitløk. Smaker skikkelig godt :sikle:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.