*TULLERUSKA* sa for siden:
Bruker dere dem? Hva med de barene, erstatter dere måltid av og til med dem? Må jo være mye bedre å spise dem enn ikke å spise hvis en har det travelt? Eller???
Bruker dere dem? Hva med de barene, erstatter dere måltid av og til med dem? Må jo være mye bedre å spise dem enn ikke å spise hvis en har det travelt? Eller???
Goggen sa for siden:
Nei bruker ingen av dem. Heller ikke andre såkalte light-produkter. Spiser ikke søtt. Søtsuget forsvinner etter noen få uker om man vil.
Men rødvin er godt da. Det er min beste trøst :)
sma sa for siden:
Spiser heller ikke slike. Vil ikke kaste bort karbohydrater på dem. :)
Gerd sa for siden:
Spiser heller ikke disse. :)
Distrea sa for siden:
nææææ... jeg ville heller valgt å rulle sammen ost, skinke og paprika som raskt måltid. men i ordentlig NØDEN ... ingen andre muligheter, så tja :)
Hmmm...jeg som ble så glad da jeg fant disse...i alle fall sjokoladene da! Men er det sagt noe om at man ikke bør spise dem, eller er det bare at dere ikke liker det? (Ja jeg har fått boka- IDAG- men ikke lest den:))
sjokoman sa for siden:
Jeg spiser de som mellommåltid på jobb, helst "mornig shine " eller hva den heter, den er best. 2 karber pr. stk. Er jo ikke sjokolade da egentlig.
Gerd sa for siden:
På ketolyse er det mat vi skal bruke, ikke slike erstatningsprodukt. Men så klart i krise en sjelden gang går jo. :)
Jo men jeg tenker på hvis jeg har veldig lyst på sjokolade, og det har jeg ganske ofte
sjokoman sa for siden:
Ja det hjelper jo litt da, og mørk 86% sjokolade er også et alternativ. Men vi må jo lære å begrense oss......................
Gerd sa for siden:
Noe av fordelen med ketolyse og følge dens prinsipper er at du kan få bukt med søtbehovet . Jeg har alltid spist masse sjokolade, men bet tenna sammen da jeg starta med ketolyse og holdt meg unna søtstoff til abstinensene roa seg. Det er ikke lett ,det er sikkert, men fy flate, det er verdt det.;) Nå klarer jeg å ta en bit eller to med 70% eller 86% sjokolade og være fornøyd med det.... :)
hvitlilje sa for siden:
Jo jeg spiser de innimellom!! Greit det med litt kos i helgene:) Det må nå ihvertfall jeg, ellers greier jeg å holde meg. Og har råd til 1 og 2 karber på det. Den ene sjokoladen deres med noe nøtte greier i har jo bare 1 karb. :)
Sliter med å få i meg alt fettet jeg skal ha, rett og slett kvalm endel. :eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.