Får dere i dem noen som helst av lavkarbo-rettene? jeg har en særdeles kresen gubbe som er skeptisk til det meste:rolleyes: Han skal ikke ha noe rømme, fløte, cc, creme fraische, majones o.l.
Jeg tenkte jeg skulle prøve å "Mikse" sammen en skikkelig god middag til oss snart, men tror ikke det blir lett.
Hvordan er det med dere da? Nå er ikke vi store familien da. Oss to + ei lita tulle på 7 mnd. Så det blir ikke store problemet om vi av og til må lage to forskjellige retter/alternativer til middag.
Spiser dere samme mat? Det hadde jo abslolutt vært det beste da...
Også har han et ELENDIG kosthold. Maaaaaaasse sukker! :mad:
He he..... høres ut som samboeren min det der:D
Vi spiser mye kjøtt i forskjellige variasjoner som vi lager forskjellig tilbehør til. Barna får kjøtt, grønnsaker og potet/ris, jeg spiser kjøtt og grønsaker, og gubben spiser kjøtt og potet. Grønnsaker er skumle greier i følge han, så lenge det ikke er løk eller chillipepper:cool:
Hvis jeg skal ha noe helt annet enn gubben og ungene som f.eks hvis de spiser pølse med lompe, pitabrød e.l. Så må han fikse det og jeg lager min mat, men spiser som regel nesten det samme
Var veldig positivt for meg å starte med lavkarbo i denne forbindelsen også, for nå han gubben blitt mye flinkere til å ta sin del av matlagingen også :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.