< Tilbake til oversikten

Ketolyse og sykdom

Murmeline sa for siden:

Jeg har gått på Ketolysekuren siden slutten av august og stortrives på kuren. Har gått ned 12 kilo og er kjempefornøyd.
I går fikk jeg spysyka så det holdt. Har spydd i hele natt og mesteparten av dagen. Nå har magen roet seg litt ned og jeg har begynt å tenke på hva jeg kan spise. Det eneste jeg egentlig har lyst på er banan, men det er jo ikke lov. Finnes det ketolysemat som er egnet til å få i gang magen etter en sånn runde, eller er det ikke all verdens skade om jeg spiser noen bananbiter?

Gerd sa for siden:

Spis det du føler for nå. Og drikk masse. Det viktigste er å få i seg noe og bli i form igjen :)

God bedring :)

Murmeline sa for siden:

:)

Tusen takk Gerd. Da tror jeg at jeg tar en bit banan for å se hvordan magen reagerer.

Sweetflower sa for siden:

Det er vel viktig at vannet kokes, ellers kommer det ut igjen med en gang, er min erfaring.

Frister salt, spis noe chipsaktig. Ellers pleier Mariekjeks og eplemost å sitte.
Er man syk, så er man syk - man har resten av livet på å leve lavkarbo :)

God bedring!

Millsi sa for siden:

Sier om Gerd,jeg! Og god bedring!!

Murmeline sa for siden:

Alt vann kokes ja, noe annet nytter ikke. Salt frister ikke, og ikke noe annet heller egentlig. Men har klart å få i meg en halv banan og skal vel egentlig være fornøyd med det. Håper verden er myyyye bedre i morgen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.