Bee sa for siden:
Ja, det er jeg. :D
Og denne gangen starter jeg ikke opp noen form for vedlikehold før jeg er 100 % ferdigslanket.
Det gikk nemlig veldig galt sist. :flau:
Bee sa for siden:
Ja, det er jeg. :D
Og denne gangen starter jeg ikke opp noen form for vedlikehold før jeg er 100 % ferdigslanket.
Det gikk nemlig veldig galt sist. :flau:
Brimstone sa for siden:
vedlikehold var hvor jeg feila også. Grattis med resultatet!!!!!!!!!!! :heia:
Bee sa for siden:
Tænkju Brimstone!
Er så glad jeg er tilbake på minus 20. Tok litt tid denne gangen, men det er verdt det. :D
Tittentei sa for siden:
Gratulerer så masse:)
MorStine sa for siden:
Gratulerer så mye Bee!!!:heia:
Er litt nysgjerrig på hva som gikk galt med dere på vedlikehold?
BiB sa for siden:
:heia. :heia: Gratulerer så masse! :klem:
Selma sa for siden:
Gratulere så mye Bee :D Flink du er.....:heia:
Lindabtn sa for siden:
Fy søren, det er utrolig bra jobba :klem:
Millsi sa for siden:
Well done,bee!! Hva gikk galt lurre eg å på..
jeef-micro sa for siden:
Gratulerer kjempemasse :)
SusieBlues sa for siden:
Så flink du har vært!!
Distrea sa for siden:
kjempe bra! :blomster:
Nå kommer jobben med å holde. Går HELT sikkert bra :heia:
JenJen sa for siden:
Utrolig bra jobba :heia: Gratulerer så mye :klem:
nystolen sa for siden:
Så bra. Vet det er en god følelse. Lykketil videre.
Gerd sa for siden:
Grattis, snuppa :heia: :klem:
Max sa for siden:
Gratulerer med minus 20!
Bee sa for siden:
Tusen takk alle sammen! :klem:
Det som gikk galt var at jeg fikk omgangsske like etter jeg hadde begynt på vedlikehold. Hadde dårlig matlyst, og det eneste jeg fikk i meg var potetskruer og saltstenger. :flau:
Da jeg ble frisk gikk det lang tid før jeg klarte å komme meg tilbake til lavkarbo. Noe som resulterte i a kiloene sakte men sikkert snek seg på igjen.
Så det var ikke vedlikehold lavkarbo style som gjorde at det gikk galt. ;)
Huldr sa for siden:
Gratulerer, det er skikkelig tøft gjort! :klem:
Dilly sa for siden:
Gratulerer Bee :)
Jo jo du også?
Har du funnet et kosthold som er greit å holde for ettertiden? Det tror jeg er veldig viktig.
Jeg tror også det er viktig å forsøke å holde kontrollen, og få øye på den halve kiloen som holder på å komme tilbake. Ja da, man tåler jo en is.. eller noe, men ikke stikke hodet i sanden og la alt skure.. Skapet var jo fullt av klær, og man tenkte ikke så mye over at den ene buksa ble for trang.
Vektøkning er progressiv, først sakte, sakte, og så er det full eksplosjon.
Jeg har selv vært opp og ned hele livet, men de største tallene er minus 52 og opp mer enn 40.
Det var vanskelig å holde på de gode resultatene, og en stund spiste jeg i helgene og sultet omtrent ihjel i løpet av ukene. Det var problemer med omgivelsene, ikke drikkepress, men spisepress, eller litt av begge, og jeg klarte ikke å bruke opp det jeg fikk inn. Til slutt gikk det galt igjen.
Det er viktig å være på vakt - nesten hele tiden, for ting er ikke som de alltid har vært. Det kan jo ha skjedd forandringer i stoffskiftet også.
Denne gangen har jeg begitt meg ut på noe med 5 års oppfølging, slik at jeg ikke bare kan fortrenge hele vekta etterpå. Jeg har også bearbeidet mine nærmeste omgivelser slik at jeg kan være litt sær i matveien. Det er viktig å få aksept for dette også etter en slankekur.
Lykke til med vedlikeholdet Bee :)
Bee sa for siden:
Tusen takk!
Dilly: Nei, jeg har faktisk aldri vært noen jojo-slanker. De ekstra kiloene mine kom ikke fær jeg ble gravid.
Jeg vet veldig godt hva jeg gjorde galt sist, og jeg gjorde det bevisst. Det blir ikke sånn denne gangen
Jeg er ikke ferdig med ketolyse enda, men når jeg er det, så kommer jeg til å følge boka hele veien mot vedlikehold. Det gjorde jeg absolutt IKKE sist.
Betty Boop sa for siden:
Så fantastisk herlig! Gratulerer!!:heia:
Safir sa for siden:
Du er så flink Bee!!
Så bra at du så hvordan det lå ann, og klarte å komme deg inn på rett spor igjen :klem:!
Kan jeg spørre hva du spiser på en vanlig dag?
Bee sa for siden:
Ja, heldigvis!! :klem:
Den siste uka har jeg spist f.eks:
2 skiver lollypopbrød med ett eller annet pålegg til frokost/lunsj
2 nakkekoteletter med blomkål/broccolimos og smelta smør til middag
Gryterett med kjøttdeig, paprika, purre, hermetiske tomater og en dæsj fløte til nattmat.
Og KUN drukket vann og farris med eplesmak.
(har jobba natt altså. :p )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.