< Tilbake til oversikten

Er det veldig uheldig for kroppen å komme inn og ut av ketose?

Millsi sa for siden:

Lurer jeg på? Har de siste 2 ukene skeiet ut 2 ganger..en gang sist helg og siste nå denne helgen. Kommer inn i ketose igjen på bare 1 dag,men tenker likevel på kroppens på skjenning.. Det tar jo da selvsagt lenger tid å gå ned de kiloene jeg vil,men såpass skjønte jeg jo:p

Lindabtn sa for siden:

Sikkert mange som kommer til å reagere på det spm ditt. Det sies jo at det ikke er rom for utskeielser på ketolyse.

Jeg har mine utskeielser jeg oxo. jeg lager litt rom for det, og trives med sånn jeg har lagt det hele opp.

Folk kan mene hva de vil. Gjør som du føler er best for deg. Må du så må du, men spist er spist etterpå :p

Millsi sa for siden:

Hehe,sist helg var et bursdag,og denne helgen var det julebord :p Holdt nok til lvkarbo,men ikke ketolyse,nei..

Nille sa for siden:

Du kan egentlig gå ut og inn av ketose så mange ganger du vil, men etterhvert vil det blir vanskeligere og vanskeligere å komme inn i ketose igjen. Det er også ganske hardt for kroppen i lengden. Og de fleste som har så mange utskeielser (i snitt 1 pr uke) vil nok også få problemer med vekttapet. Og du følger IKKE ketolysekuren med innlagte "sprekker". Det er ikke slik den kuren funker. Det er nettopp slik den IKKE funker.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.