< Tilbake til oversikten

ang ketose

libr sa for siden:

jeg har vært i ketose siden torsdag, har ikke mistet et gram:( , men har lest at det kan komme brått:)

det jeg lurer på er at jeg går hele dagen og småspiser på blomkål og tomater....kan jeg gjøre dette, eller bør jeg være:confused:

hva bør/må jeg ta av vitamin tilskudd???

Kalorine sa for siden:

Du må passe på hvor mye grønnsaker du spiser på Atkins! Det er karbohydrater i tomater også vet du..Du kan kun spise en viss mengde grønnsaker/salar pr dag, se i boken eller her på forumet for mer informasjon!

libr sa for siden:

hei

er ikke snakk om store mengder tomater... men jeg skal finne ut ca hvor mye karbo det er i det... det jeg lutre på er bør en holde seg til 3 store måltider i løpet av dagen... eller kan man små spise litt???

Kalorine sa for siden:

På Atkins er hovedregelen å spise når du er sulten og stoppe når du er mett. Prøv å få noen (3) regelmessige måltider hver dag, men om du er sulten innimellom, så spis! Prøv f.eks en babybel mini-ost, noen skiver norvegia, litt kylling osv.

At du er i ketose tyder jo på at du får i deg få nok karbohydrater. Men vekttap på Atkins kan ta tid. Av og til kan noen se null resultater på ei uke, og så "fosser" kiloene plutselig av. Nille og de andre ekspertene her inne kan nok forklare dette bedre enn meg.

Kalorine sa for siden:

Du, har du boka? Hvis ikke: Skaff deg den!! Helst i engelsk utgave, den norske er full av feil. Uansett bør du ha boka, der finner du svar på veldig mye!!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.