< Tilbake til oversikten

Hva tenker dere?

iren84 sa for siden:

når noen som ikke er direkte overvektig vil slanke seg og komme ned i vekt? Det er jo så mange som er overvektig og virkelig trenger det...
Blir "vi" da sett på med litt skjeve blikk hvor folk da tenker at: "jøsses, hva skal du slanke vekk da? Se på meg da? Hæh?!"

Iset sa for siden:

Tja, jeg liker jo ikke å tenke sånn om noen, men det kommer jo an på hvor slanke de egentlig er. Man vil jo føle seg vel samme hvilken vekt man har, men ser jeg VELDIG tynne mennesker som klager over for mange kilo her og der og vil slanke seg, synes jeg vel egentlig litt synd på dem fordi de ikke ser seg selv slik som de virkelig ser ut og kan nyte den kroppen de har.

iren84 sa for siden:

:ja:

Distrea sa for siden:

Jeg tenker at hvis noen er plaget med noen få kilo må de også få se på det som et problem. Kjempe fint at man tar tak i det og vil gjøre noe med saken. Alle ønsker jo å være sitt beste også utad.

MEN... når noen med veldig få kilo tror det skal komme av seg selv. Type... har ikke lyst til å kutte sånn... slik... vil ikke... vanskelig... orker ikke... DA ser jeg litt skevt... for så mye ville jeg ikke gått igjennom for 5 kilo. :)

BiB sa for siden:

Signerer Iset og Distrea jeg :ja:

Bee sa for siden:

Signerer Iset og Distrea jeg også.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.