< Tilbake til oversikten

Om å ta av...

Summer sa for siden:

Når dere går ned i vekt, føler/ser dere at dere blir tynnere da?
og hvor mye må til?
Grunnen til at jeg spør, - er at et kilo opp er masse for meg, og jeg merker det både på klær og på kroppen... Så ble jeg litt nysjerrig på om det fungerer slik andre veien også? :)

Kalorine sa for siden:

Man er jo selv ofte den siste til å se at man har gått ned i vekt! Men jeg merker det ganske godt, spesielt etter 2-3 kg er det tydelig. Spesielt i begynnelsen av en kur, da mister man jo vann, og fingrene mine forvandles fra pølser til pianofingre! :D

Iset sa for siden:

Nå skal jeg ned ca 50 kg, så tilogmed 10 kg vil vise lite på meg, unntatt på magen da. Den blir ganske raskt flat heldigvis. :D
Men 1-2-3-4 kg merker verken jeg selv eller andre. Ved 10 kg begynner nok andre å legge merke til at NOE har skjedd. :D

Anne sa for siden:

Jeg merker nok ikke en kilo ned, men to -tre ned tror jeg nok at jeg kjenner på meg. Derimot så merker jeg kanskje en kilo opp:eek: I hvertfall mentalt, hvis jeg ser det på vekta:eek: :eek: To kilo opp merker jeg ihvertfall...

Den prosentvise endringen er nok større på deg enn på en del av oss andre. Du er jo ei slank jente har jeg skjønt:D

Summer sa for siden:

Det var et knakandes god poeng Anne! :ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.