Jeg har jo lest litt om erfaringen til dere som handler på Atkins.com, og har fått med meg at portoen er veldig dyr. Ville derfor tipse dere om en oppdagelse jeg gjorde i dag: Siden amazon.com selger alt mulig for tiden prøvde jeg å søke på atkins-produkter. De har masse! Og fraktkostnadene til Amazon er myyye lavere enn atkins.com.
Ekstra bonus? ALLE Atkins-produkter er på 50% salg!!! :)
Glem det..Det viste seg at Atkins-produktene kom fra en annen leverandør, som forlangte sine egne shipping-costs.. Mens Amazon.com som regel tar rundt 50-100 kr for shipping ble fraktkostnadene for min ordre, verdt 24 dollar, på 51 dollar.
Beklager..trodde at, siden det ble solgt via Amazon.com, og man betaler via amazon, at produktene ville bli levert til amazons fraktpriser..
:mad: :mad: :mad:
Å, det var jo litt dumt da....
Men jeg tror ikke det ble så veldig dyrt med frakt/toll når vi bestillte? (Altså: det kom jo på en god sum, men når vi la det til hva produktene kostet og fordelte kostnaden på dem, - så var det helt greie priser likevel hvis du skjønner...:) )
handlet for ca 1000kr - ca 300 i toll/avgift. :) (Porto: ca 250-300)
Altså USA pris = 1000kr + 600kr = 1600 kr norsk pris (Levert på døren).
Regnet ut at Advantage Barene er billigere enn de dårlige alternativene som er tilgjengelig her til lands. Husker ikke hvor mye da... Men det var litt :p
Hmm..men tar det ikke ekstra tid med fortolling? Når jeg har bestilt andre varer fra utlandet som har blitt stoppet i tollen har det medført ukesvis med venting..Hvor lang tid tok det før dere fikk varene da?
Har ikke så mye penger å investere i "godsaker" nå, så tror jeg må vente på bedre økonomiske tider før jeg bestiller noe. Dessuten er jeg redd for å gå amok med alle de gode atkins-barene, jeg ble kjempe-godtesugen bare av å lete rundt på amazon i dag..:D :rolleyes:
Det finnes jo nutrilett barer (FYSJ, et ordentlig søppel-produkt) og drøssevis med proteinbarer i helsekost og på treningssentre. Men ingen av disse kommer opp mot Atkins advantage tror jeg. Proteinbarene smaker skikkelig godt, mange av dem, men inneholder sukker og annet dritt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.