Er det noen som vet hvordan det er å spise eggnudler på ketolyse? Og hjemmelagede vårruller? Har så lyst på vårruller, men er usikker på om jeg kan spise det....Må jo i såfall være vårrullpapiret som er tvilsom. Noen som har peiling?
Vårruller kan du i vert fall IKKE spise, det har jeg sjekket ut for jeg har oxo veldig lyst på det :hylgrine:
Eggenudler har jeg ikke sjekket, men jeg tviler på det. Står nok på pakken om du kan eller ikke, krb innhold. sjekk neste gang du er i butikken :klem:
Selv ikke hjemmelagede vårruller? Det var da dumt. Hadde et lite håp om at man kanskje kunne spise de man lager selv:( Vel, vel.....ikke så mye å gjøre med det da:)
Det er jo lagd av ris det man lager vårruller av, er det ikke?? husker i vert fall at jeg sjekket på pakken med vårrull "lefser" og det var ikke noe vi kunne ha. men jeg har faktisk ikke tenkt på det at en "lefse" veier jo ingenting, så kanskje :rolleyes: Det må jeg sjekke ut, vet du noe om karb innholdet??
Du har nok desverre rett:( Vårrulldeigen har ALT for mye karber i seg. Et slikt tyyyyyyyyyyyyyyyyynt lite papir har mellom 8-10 gr. pr. 100 gr. Eggnudler utgår også med skyhøye kneløft! Husker ikke akkurat nå hva de innholdt, men det var ihvertfall alt for mye...
Så vi må nok bare holde ut uten vårruller:klem:
Hei
Jeg lurer på om det ikke går ann å lage vårruller?. De papirtynne "omslag" kan vel ikke veie alverden? og fyllet kan fint tilpasses ketolysedietten.
Dette skal jeg se på neste gang jeg kommer på Saigon Market i Arendal.
Det hadde jo vært godt med en vårrull med litt soya.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Det var det jeg også tenkte....at de tynne arka kan jo ikke inneholde all verden. Men de jeg fant inneholdt ca. 10 gr. pr. ark :eek:!!!! Men kan jo være at jeg har tolket innholdfortegnelsen feil....håper jo inderlig det. Så blir veldig glad hvis du finner noen som inneholder mindre :D Jo mer jeg tenker på rullene, jo mer får jeg lyst på :o
hei.
fikk så utrolig lyst på vårrull når jeg leste om dette. Laget en med kylling og kål inni,tok til og med soyasaus inni da jeg spiste den. Stixen var like fin og lilla etterpå ,testet samme dag og dagen etter.
Deigen vårruller lages av inneholder fremdeles mye karber - 10 gram pr ark !
At man får utslag på stix etterpå betyr ikke at det er problemfritt å spise dem !
(Det kan være mange årsaker til utslag på stix, bla. inntak av fettholdig mat eller for lite vanndrikking)
[font=Comic Sans MS][/font]
Sorry :)
[font=Comic Sans MS][/font]
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.