Jeg husker jo hva jeg spiser. Jeg har jobbet nattvakt siden fredag også så tidspunktene er nok ikke det samme som deres så jeg velger å utelukke dette.
I går
Frokost: 4 egg, skinke og ost i en omelett. 6 skiver bacon (da jeg fikk beskjed om å få i meg mer fett) Lunsj: Resten av omeletten Middag: Alltid en kopp salat eller brokkoli. 2 svinekotteleter med fløtesaus. Kveld: Oster av forskjellige slag, med div pølse til/spekeskinke.
Nei egg er greit. Spiser du 6 skiver bacon til frokost? Kutt ned til en 3-4. Bacon er salt og kan binde vann i kroppen.
Stek omeletten i smør, og ta med smøret når du spiser.
Spekeskinke er også salt, og kan dermed binde vann.
Regner med at du teller karbene og at du ligger mellom 15-20 karber dagen.
Masse vann. Ikke vær redd for fett. Fett inn forbrenner fettet i kroppen og vannet skyller det ut :)
Hvor får jeg alle de karbene fra???æsj...tror ikke jeg forstår dette jeg......
Hvor kan jeg så hente fett... betyr det at jeg ikke kan spise spekeskinke?? det er 0 karb. Fløtesausen er bare fløte.
Det Gerd mener er at spekemat og bacon er veldig salt, og salt binder som kjent vannet i kroppen.Prøv å kutt ned på det i en periode.
Karbene kommer kjapt når man spiser salat bla, viktig å regne ut i starter, etter noen uker sitter det og man trenger ikke regne, fordi men vet hva ting inneholder...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.