totiki sa for siden:
Jeg er skikkelig nybegynner i dette. Etter tredje fødsel satt det en del kilo for mye på kroppen, og kampen mot vekta begynte. Jeg har slanket bort 7 kg på "vanlig" måte med trening og kalorifattig mat. Men de siste 4-5 kg ville rett og slett ikke bort. GRRRR.......! Bestemte meg derfor for å prøve en annen variant.
Etter to uker på karbo-fattig mat gikk jeg ned drøye to kg, og det i seg selv er jo veldig bra. Men så har det stoppet HELT opp, og jeg går nesten opp i vekt. Hvor går det galt? Blir så demotivert av dette, at jeg trenger oppmuntring for ikke å gi opp.
Sånn ser en typisk dag ut:
Frokost: omelett av 1 1/2 egg, 1/2 ss purreløk, 2 skiver bacon, champignon og litt grønn salat ved siden av.
Lunsj: det samme som frokost, eller salat med kylling, reker eller skinke (av og til med noen terninger feta, 25 gr, kanskje?)
middag: en kyllingfilet med salat (evt laks, biff, kjøttdeig) og 1/2 dl fløtesaus.
I salatene passer jeg på å bare bruke litt grønn paprika, en halv tomat og litt mer agurk. Kanskje en ss seterrømme.
I helgene har jeg unnet meg et eggeglass med rødvin.
Som mellommat på jobb spiser jeg i tillegg et par osteskiver, et kokt egg eller litt skinke.
Drikker myyyye vann og trener 3 ganger i uka.
Er det noen av dere erfarne som kan fortelle meg hva i huleste som er feil med matinntaket mitt?