< Tilbake til oversikten

Pizza!

Eplekjerne sa for siden:

Resten av folket har bestilt pizza... Gjør det noe om jeg tar ett par biter? Er det krise? Skrape av fyllet og spise det og ikke spise deigen?

Gerd sa for siden:

Krise er det vel ikke. Men da skal du spise en del fyll for å bli mett. Lag deg en salat ved siden av kanskje?

Eplekjerne sa for siden:

Jeg tok meg 2 og en halv bit... Med god samvittighet. Nå skal jeg snart gå på langtur. :D

Eplekjerne sa for siden:

Spiste ikke de svære skorpene, men det har vel ikke så veldig mye å si?

Gerd sa for siden:

Det går nok greit, vettu :)

Men skulle du merke det på urolig mage og at vekta kanskje stagnerer litt, så vet du hvorfor. Det er ofte ikke så mye som skal til:)

Eplekjerne sa for siden:

Vekta har stått på det samme i to uker nå... Ser ikke på den, men målene minker, og det håper jeg at de fortsetter å gjøre. Spesielt med den ekstra mosjonen jeg gir meg nå, selv om det egentlig ikke er ekstra, men en tilføring! :)

Millsi sa for siden:

Magen min blir i skikkelig opposisjon når jeg spiser karber for tiden! Romler og styrer,også må jeg løpe på do resten av dagen...

Eplekjerne sa for siden:

Tuller du eller? Hehe! Merker det nå, jeg... :o Engangstilfelle...

Smula sa for siden:

Folket på jobben pleier å forlange pizza fra Dolly´s med jevene mellomrom. Sånn går det når du har amerikanere til sjefer... pleier å bestille en salat til meg selv jeg da. Aldri noen som stiller spørsmålstegn ved det.

Torkil sa for siden:

Hei
Vet ikke om det passer, men lag ketolysepizza og varm den opp i mikroen, da er du med på laget.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

MorStine sa for siden:

[quote=Torkil;366728]Hei
Vet ikke om det pa

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.