Mayella sa for siden:
Kan bakemiks erstatte soyaprotein dersom dette er i en oppskrift?
Ev i hviket forhold?
Får man kjøpt soyaprotein på helsekost eller apotek?
Mayella sa for siden:
Kan bakemiks erstatte soyaprotein dersom dette er i en oppskrift?
Ev i hviket forhold?
Får man kjøpt soyaprotein på helsekost eller apotek?
Gerd sa for siden:
Jeg bruker samme forhold bakemix eller soyaprotein. Kan erstattes ja.
Soyaprotein fåes på helsekost. Pass på at du får tak i en med lite karber. Varierer en del :ja:
Mayella sa for siden:
Så bra.
Bakemiks har jeg nemlig, og da er det bare å bake (etter en liten runde på butikken først) ;-)
Smula sa for siden:
Samme her som Gerd, bruker samme mengde bakemiks.
Torkil sa for siden:
Hei
Og soyaprotein har en bismak som en del ikke liker så godt ;-(
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Søss sa for siden:
Jeg laget pizza i helgen med soyaprotein. ÆSJ :eek:det var ekkelt. Tok av fyllet og kastet bunnen:( Har laget med Ziggy`s bunn også en gang og den var helt ok :)
Er det noen bismak på bakemiksen? Og hvilken bakemiks bør jeg bruke?
Vet det finnes en Atkins variant og ketylosemix.
Hilsen fra Søss
megselv sa for siden:
Jeg har bare brukt soyaprotein hitil i pizzabunnen siden den har minst karber. Pizzaen er faktisk fantastisk god :D
Er det forskjell på soyaprotein? Jeg har den fra ketolyse.no, men ser at de selger på helsekost med mindre karber, er denne f.eks lik i smak og bruksområde?
Smula sa for siden:
Nå har ikke jeg forsøkt soyaprotein, men jeg synes ikke det er noen bismak på bakemiksen. Ulempen med å lage pizzabunnen på boksen er at den blir veldig tørr i konsistensen, så neste gang kommer jeg også til å bruke lappe-oppskriften som bunn.
Gerd sa for siden:
Jeg bruker bare Ziggylapp-røra som bunn. Lagde pizzabunn med bakemix en gang, men syns rett og slett konistensen var som våt svamp. grøss
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.