guro sa for siden:
Hvor ble den av den oversikten hvor jeg kunne velge 'siste 100 tråder'? Hjelp!
guro sa for siden:
Hvor ble den av den oversikten hvor jeg kunne velge 'siste 100 tråder'? Hjelp!
Summer sa for siden:
Du går opp på denne siden øverst til venstre og trykker på hjem.
Derretter trykker du på siste hundre tråder under navigasjon til venstre (inni en boks) rett over aktive venner... :)
guro sa for siden:
Jamen, det er den boksen som er blitt borte!
HP sa for siden:
Da må du bytte stilen tilbake til vbulletin standard, det er den eneste som er 100% :snill:
Rull helt ned på siden, så ser du en rullegardinboks til venstre. :)
Si ifra om du ikke får det til, da kan jeg fikse det for den. :)
Anne sa for siden:
Min er borte også...og jeg har Bulletin standard:eek:
Var sånn på jobben i dag også. HP!!!! Hva har du gjort:confused: Jeg vil ha igjen 100 siste knappen min!!!!! Pls?:D
Summer sa for siden:
Jammen, atte, den fungerer jo her.... :confused:
Anne sa for siden:
Ikke her og ikke på jobben...men faktisk av og til på jobben i dag :confused:HP sa for siden:
Merkelige greier... :p Men jeg tror jeg vet hvorfor! :D
Anne og guro har fått ny brukergruppe... Støttemedlemer... ;)
Skal fikse det straks! :ja:
Ikke meningen å trekke inn noen goder... :snill:
HP sa for siden:
Fikset! :D
guro sa for siden:
Tusen takk!!!!!:)
Anne sa for siden:
Se der ja...tusen takk, HP:D
HP sa for siden:
Bare hyggelig! :snill:
guro sa for siden:
Hvorfor får jeg ikke lov til å bruke ordet 'forum' i tittelen? Tenkte 'forum avhengig' ville være passende tittel.
HP sa for siden:
Nå kan du være forum avhengig! :) En flott tittel! :snill:
Fedonisten sa for siden:
Hva med å lage en som heter "siste 600 innlegg"???? Jeg har visst vært på ferie jeg - og dere har hatt skrivekløe.......:lesebok:
Anne sa for siden:
:D Ja , sånn sett er det "grusomt" å være på ferie Hvor begynner man. Kan jo ikke lese alt:D :D Selv et par dager kan være nok. Masse fine innlegg, men du må nok bare kapitulere, og "spesialisere" deg. Hyggelig "å se deg" igjen. "Bybildet" har vært mangelfullt:)HP sa for siden:
Jeg kan få laget til en siste dag, siste 3 dager, siste uke, siste 2 uker, siste måned da... :snill:
Men det blir gjerne ikke før etter ferien... Skal se på det. :)
HP sa for siden:
Når dere nå klikker siste 100 tråder på forsiden, så er der også mulighet til å velge å se alle innlegg fra de siste x døgn. 1 til 31 foreløpig, si ifra om mer trengs da vel... :p
Anne sa for siden:
Foreløpig så ser dette kjempefint ut HP....Ihvertfall for min del:D Takk takk. Skal snart reise bort et par dager skjønner du:eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.