Har så lyst til å begynne igjen, men gruer meg for dager med svimmelhet osv..
Gikk ned noen kg på denne kuren, og syntes den var lett å følge. Kuren for meg ja :)
Men så er det dette med svimmelheten da, takler ikke det noe særlig godt.
Lurer også på om noen av dere har erfaring med denne kuren og cellulitter? Blir de større ( tenker på alt fettet man skal ha) eller minsker de og?
Mistet mye energi når jeg fulgte kuren, og har jo lyst til å trene litt, ikke bare gå ned i vekt men også få strammet opp litt.. Noen som har erfaring fra dette?
Har ikke merket mer eller større cellulitter i vertfall :)
Ikke har jeg merka dette med svimmelhet heller.
Jeg har fått mer energi etter jeg starta med ketolyse. Jeg trena ikke første 7-8 mnd (prøvde halvhjertes ....) Men er i høst begynt å trene, og merker fort viss kroppen ikke orker, og tar hensyn til det :)
Jeg sparker aldri, men jeg biter, hvis jeg blir pent spurt...
Har heller ikke vært plaget av svimmelhet, men hvis du vet at du blir i dårlig form de første dagene, hva med å starte før en helg eller noe slikt når du vet at du kan ta det litt kuli?
Ang. trening så er et alternativ til en hel treningstime på et studio (hvis det blir for tøft) å invistere i en treningsvideo. Har en pilatesvideo som lover en lekker og smekker kropp på 20 minutter 3 ganger i uka.
...ulempen er selvsagt at man ikke får den smekre kroppen bare ved å la videoen stå dekorativt i hylla.
Det vet jeg, for det har jeg forsøkt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.