themommy sa for siden:
Hvorfor er det så viktig å ikke spise frø og nøtter når man er i induksjonstiden, og hvor lenge varer induksjonen?
themommy sa for siden:
Hvorfor er det så viktig å ikke spise frø og nøtter når man er i induksjonstiden, og hvor lenge varer induksjonen?
Gerd sa for siden:
Nå har du postet dette under ketolysekuren. Og vi kan spise frø og nøtter. Men det må telles med i dagens karbeinntak :ja: Noen reagerer med at nøtter er vektbrems, og må derfor holde seg unna.
themommy sa for siden:
Så jeg kan spise nøtter og frø=) Jeg forsto det sånn at man måtte være forsiktig med det den første tiden. Jeg har bestilt boka om ketolyse, men den har ikke kommet enda, så har brukt denne siden som veiledning for å komme i gang med slankinga. Hadde ikke tid å vente=)
Tusen takk for at du svarte, og da kan jeg jo bake meg "brød"
Summer sa for siden:
I Atkins induksjonsfase er det endel ting man ikke skal spise fordi det er potensielle hindere for å gå ned i vekt. Så dersom en står fast med Ketolyse, så kan det jo være en god idé å ta en titt på hvilke matvarer en skal unngå på Atkins induksjon og se om man finner noen tips der.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.