Mitt råd er at du glemmer ketolyse, og spiser det du kan få ned. Kroppen må ha næring. Uansett hva det er. Det er viktigere å bli frisk framfor å holde på ketosen. Omgangssyken er noe man har veldig sjelden. Ketose kan man komme i når man er frisk.
Har hatt omgangssyke jeg også med både oppkast og diare....... og det var slett ikke moro det nei:( Føler virkelig med deg.
Jeg drakk vanlig Cola og eplemost, og spiste tørre kjeks da jeg, og var nok ikke i ketose etterpå nei. Men begynte på'n igjen etter et par dager. Jeg vet av erfaring at omganssyken for meg blir værre dersom jeg spiser kjøtt eller grønnsaker.
Men det positive som kom ut av elendigheten var vel at jeg gikk ned 2 kilo disse dagene likevel :D
jeg hadde den verste omgangssyken i påska....varte i 5 dager, og jeg var sykt dårlig...fikk ikke i meg så mye i løpet av den tida, men da jeg begynte å bli bedre, tenkte jeg ikke på ketolyse, men spiste det som frista, og som jeg klarte å få i meg...
Cola skal binde magen (sikkert cola light også), og farris funker bra....
spis det du orker, og klarer å få i deg, er mitt råd...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.