< Tilbake til oversikten

Haster

Linnmk sa for siden:

Da skal vi over grensen og handle for helgen...men før vi drar lurer jeg på:

Hvor får jeg kjøpt
*kruskakli
*sesamfrø
*solsikkefrø
*Johannesbrødkjærnemel
*soyaprotein

Linfrø har jeg kjøpt i vanlig butikk før. Kanskje sesam, solsikke og kruskakli er vanlig også.

MCT olje har jeg skjønt er vanlig å ha i helsekosten? Eller Life (er vel helsekost det også)

Er det noen som har sett noe av dette i Sverige?

Nille sa for siden:

Du får kjøpt:

*kruskakli - vanlig butikk
*sesamfrø - vanlig butikk
*solsikkefrø - vanlig butikk
*Johannesbrødkjærnemel - helsekost
*soyaprotein - helsekost eller f.eks. [url]www.ketolyse.no[/url]

*MCT olje - apotek (må som regel bestilles - den de har på helsekosten er som regel tilsatt vitaminer elelr andre ting. Om den ikke er "ren" holder den seg ikke så lenge og blir fort harsk - ref erfaringer fra forumet her).

Tror ikke det er noe særlig å spare på å kjøpe det i Sverige, men du kan jo stikke innom en helsekost der og sjekke !

Linnmk sa for siden:

Tusen takk!

Tenkte å bake Lollypopp sitt brød i kveld og håpet å slippe å dra på helsekosten her først....men ta alt i Sverige.

Men da forsøker vi å rekke begge deler....

Lindabtn sa for siden:

Lollypop brødet har ikke solsikkefrø,mct olje eller soyaprotein. Sikker på at det ikke er mitt brød du skal lage :D forum.lavkarbo.no/blog.php?b=1810
I så fall har du gjort et godt valg :klem:

Linnmk sa for siden:

:flau: jo tenkte på ett av de og da var det greies å ha alle ingrediensene...
Stoppet og kjøpte johannesbrødkjærnemel her før vi dro...og resten fant jeg der :)

Fant også en fet gulost med bare 0,3 g karbo pr 100g :D
og mange mange ulike typer salat o.l. uten å blakke oss helt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.