< Tilbake til oversikten

Dere som følger blodtypedietten

#1

Emma sa for siden:

Spiser/drikker dere noe av det som det står nøytral på også, eller er dere så strenge og bare spiser det som er medisinsk?
Jeg er nemlig veldig glad i kylling, og det er desverre nøytralt på meg. Det er jo mye annet godt kjøtt jeg kan spise isteden, men jeg vil gjerne kunne spise kylling også.
Har bestilt boken "Blodtypedietten" nå, håper det ikke tar så lang tid før den kommer. Nå er jeg skikkelig motivert til å sette i gang. :)


#2

Summer sa for siden:

Hei Hei! :) Kjempe kjekt med flere "blodtypere" her!

Nei jeg spiser IKKE bare det som er medisinsk.
Det er viktig å spise mat som er nøytral også slik at du får et nok variert kosthold til å dekke inn alt kroppen din trenger. (- Også å spise mer enn de mengdene som er anbefalt i boken.. ;) )

Så kos deg med kyllingen din du! :)

Du er da blodtype O tenker jeg..?


#3

Emma sa for siden:

Ja, jeg har blodtype 0.
Det var godt å høre at jeg kan spise litt av det som er nøytralt også. :)


#4

Summer sa for siden:

Ikke bare litt men masse! ;) Maten skal jo først og fremst tilføre kroppen næringsstoffer. Det gjør både nøytral og medisinsk mat. At medisinsk gjør ekstra godt i kroppen er jo en fin bonus, men det er viktig å ikke henge seg for mye opp i det...

Bruker du karbohydratkontroll i tillegg eller?


#5

Emma sa for siden:

Jeg har ikke kommet helt 100 % i gang enda, men jeg er godt i gang. Jeg bestilte blodtypedietten-boken i helgen, så forhåpentligvis så ligger den i posten en av de nærmeste dagene nå.
Jeg skal først begynne å venne meg til blodtypedietten, også må jeg se om jeg går ned litt i vekt og om jeg føler meg bedre av å kun bruke den. Hvis ikke jeg går ned noe i vekt, så skal jeg starte med karbohydratkontroll også.
Jeg må liksom venne meg til dette litt gradvis.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.