< Tilbake til oversikten

Digger denne Kuren!

kilo sa for siden:

Må bare si at jeg er veldig glad at jeg har funnet denne måten å gå ned i vekt på!! Masse god mat, vi kan drikke brus og spise bars om en er sugen på noe.. samt bacongull... er jo skikkelig kos :)

Fått mye mer overskudd og er glad at jeg er kvitt mitt største mat og snop sug...

Går i grunnen litt seint nedover med vekta... men jeg lever sånn at det ikke er "stress" og ønsker ikke å være alt for streng med meg selv -vil heller holde ut. Men, ned er ned!!! og jeg er hele tiden i ketose

Er stor fornøyd jeg!!!

janine75 sa for siden:

Hei!
skal si meg helt enig der gitt! nå har jeg hatt noen tøffe platåer hvor jeg har stått stille leeeennnnngee!! men heldigvis har jeg klart å holde ut! nå skal jeg bare ned 8 kg til så målet mitt er nærme...... Men det har vært vanskelig å funnet ut hva partystopperne mine har vært til tider. og de har forandret seg underveis!!
Men akkurat det med å ha muligheten til å ta ett glass brus eller spise en bar innimellom har reddet meg når motet har sviktet!!!
Men nå har jeg gått ned 15 kg siden midten av august og er strålende fornøyd!!
og fått bøttevis med gode råd og tips her inne! så tusen takk til alle dere hjelpsomme her inne!!!

Monna sa for siden:

Hvor lenge har du stått stille? :confused:

janine75 sa for siden:

jeg har hatt perioder da jeg har stått stille i tre uker! så det tærte på motet gitt! men så sa noen her inne (husker ikke hvem) at jeg kanskje spiste for mye bacon!! og vips så løsnet det igjen! da dalte det av 2 kilo på en-to-tre! og jeg som trodde at bacon var noe av det lureste jeg spiste! nå har jeg begynt å bake brød og det har jo masse linfrø iseg så fikk litt mer regelmessig mage også!

Lindabtn sa for siden:

Det var meg :D

Så bra at det løsnet.

Må bare si meg HELT enig. Denne har reddet meg fra alt ondt. Og som dere sier, man spiser så syyykt mye god mat :D

janine75 sa for siden:

deg var det ja! takker og bukker for det løsnet alt igjen!

Marte_mor sa for siden:

Den baren dere snakker om, hvilken er det? Kan vi spise den Atkins (?) baren de har i butikkene, med et karamell-lag?! Den har jeg sikla på såå lenge, men trodde kanskje det var litt mye karbo i den.

kilo sa for siden:

Jeg spiser atkins barene ja..... hvis ikke jeg tar helt feil er d kun 2karb i en bar.... :)

Marte_mor sa for siden:

Nutrilett-bar var det jeg tenkte på. Med karamell. Ser så god ut. Men den er det nok en del mer karb i..

Lindabtn sa for siden:

Nutrilett barene tror jeg du bare kan glemme. Desutten er Atkins barene MYYYYE bedre :sikle:

Marte_mor sa for siden:

Kjøpes de i dagligvarebutikker? Fant den ikke på Rema ihvertfall, men kanskje Ultra o.l.?

janine75 sa for siden:

atkins barene kan du spise ja. kun 2 karber,,,, de smaker slettes ikke verst, iallefall ikke når man ikke har spist snop på mange måneder.... selv klarte jeg å drite meg ut idag og tok en mini cremebruulee... mamma hadde lagd i familieselskapet... men men gjort er gjort og spist er spist! jeg gir meg ikke av den grunn!! men skulle nok helst ha latt være!!

Marte_mor sa for siden:

Men hvor får man kjøpt de?

janine75 sa for siden:

her jeg bor selges de på rema, meny, ultra og på noen helsekost butikker....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.