< Tilbake til oversikten

Klam om natten

michij sa for siden:

Våkner opp hver nat nå, og er helt klam over hele kroppen. Dette har plutselig begynt i det siste. Ellers er jeg utrolig varm på dagen også. Kjenner nesten jeg holder på å svime av, for jeg føler meg så varm. Er dette et tegn på ketose? Litt plagsomt å våkne av å være helt klam hver natt:D

Megvel sa for siden:

Jupp, frem med sommerdyna...

michij sa for siden:

Hehe, det er jo topp da, hahah. Men er litt kaldt om kvelden da. Men er vel slik det er.

Lindabtn sa for siden:

Jepp, men også tydelig febertegn :p
Får håpe det ikke er det da, men skjønner hva du mener. Vil helst ha verandadøra åpnen når jeg sover og det er 10 minus grader ute. Da sover jeg veldig godt, men det er det andre som ikke gjør :p
Men når jeg fryser, så fryser jeg virkelig. Er et også et ketosetegn eller??

michij sa for siden:

Ja, det er ille når man ligger der og koker, og så er det andre som er kalde. Våkner mange ganger om natta, heheh. Må få kjøpt meg sommerdyne:D

Photobscura sa for siden:

Har deilig andedunsdyne, men jeg må alltid stikke føttene ut, og er bortvist til nærmest vinduet, ettersom jeg MÅ sove med det på vidt gap. Karbokaren min fryser hele tida, "stakkar"...!

Torkil sa for siden:

Hei
Gled dere over at det er kroppsfettet dere fyrer med når dere ligger å varmer opp soverommet. Kanskje dere kan spare noe på strømregningen:p
Vennlig Hilsen
Torkil :)

michij sa for siden:

Det er sant, heheh. Selv om det ikke blir så mye sparing på den, med de kalde mannfolka:D Deilig å være varm. Bare synn det ikke blir noe fett borte. Heller omvendt:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.