Eplekjerne sa for siden:
Må bare si: Mmmmm! Deilig!!
Eplekjerne sa for siden:
Må bare si: Mmmmm! Deilig!!
Mayella sa for siden:
Hva er dette?
Eplekjerne sa for siden:
Sjokolade. :)
Safir sa for siden:
Det tror jeg du må utdype :)
Mayella sa for siden:
:ja:
terry sa for siden:
Må vel være denne?
www.matoghelse.no/index.php?id=522656&showtipform=1&cat=48636&gb=
solsikke sa for siden:
Karboinnhold???
Noen som vet dette???
Eplekjerne sa for siden:
Bak min lille 70 % 35 gram står det: 12,6 g karbohydrater. 3,3 g protein, 14,4 g fett og 801KJ/192kcal.
Smula sa for siden:
Er den bedre enn Bocca og Freia, synes du?
Eplekjerne sa for siden:
Bocca har jeg ikke smakt, bare Freia sin 70 %. Denne er mer fyldig i smaken, synes jeg.
Smula sa for siden:
Høres lovende ut, takk.
Synes Freia er bedre enn Bocca, så hvis denne er ENDA bedre....! :D
guro sa for siden:
G&B: Maya Gold! :ja:
Eplekjerne sa for siden:
Nå spiser jeg den der med 86 % Cot d'Or noe sånt. Dritgod!!! Trodde det skulle være ganske heavy stuff, men dette var bedre!
Safir sa for siden:
Kan man spise sjokolade på Ketolyse, og ikke komme ut av ketose? Hvor mye spiser du da, og hvor mange karber blir det?
Lilly sa for siden:
Cavallier, Safir, Cavallier. :D
4 biter av en 100 grams er 1,5 kh. Nammis altså!
Safir sa for siden:
Jeg synes 4 biter høres så lite ut jeg, får man ikke bare lyst på mer? Hvordan blir søtsuget påvirket av det?
Smula sa for siden:
Spiser du 4 biter sukkerfri sjokolade får du magesjau lenge før du får noe annet... :eek:
Bare en liten advarsel, for de aller fleste av oss blir skikkelig dårlig av maltitol. Mørk sjokolade er en ting, men de sukkerfrie?
:nei::nei::nei:
megselv sa for siden:
Jeg spiste en halv cavalier i helgen og fikk ikke magesjau :lol: Men tror magen min tåler litt for jeg kan godt og har gjort det mange ganger førhusker tilbake til IFAdigge perioden spise 3-4 esker med ifa :D
Ellers har jeg nå smakt en atkinsbar, Safir :D Det er noe som gjør susen det :jupp: 1 sånn bar har 2 karber, etter 1/2 bar trodde jeg aldri at jeg ville få lyst på sjokolade igjen, så mektig. Ikke den beste sjokoladen og langt ifra melkesjokolade, men jeg synes den var god, og kan helt klart kose meg med en slik i helgene :D
Ånei, 4 ruter cavalier er ikke mye, og jeg får nesten litt panikk av å ikke kunne spise mer :lol: Skal holde meg litt unna den sjokoladen jeg nå, for jeg ble litt slik- tja, nei spiser ikke opp resten av brokkolien for da kan jeg kose meg med litt ekstra sjokolade istenden, ikke bra!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.