Ludviginne sa for siden:
... av tablettene jeg tar morgen og middag jeg... Blir helt uvel, vondt i mage og rygg. Varierer litt da, men noen ganger må jeg bare gå og sette meg, klarer ikke noe. Noen andre som har det sånn? :confused:
Ludviginne sa for siden:
... av tablettene jeg tar morgen og middag jeg... Blir helt uvel, vondt i mage og rygg. Varierer litt da, men noen ganger må jeg bare gå og sette meg, klarer ikke noe. Noen andre som har det sånn? :confused:
Summer sa for siden:
Jeg blir dårlig på den måten dersom jeg tar vitaminer på tom mage. Så dersom jeg skal ta, så må jeg ta dem midt inni måltidet.
Ruben sa for siden:
Henger meg litt på her........
Jeg har nettopp kjøpt disse tabelettene, men har bare krom-kalium og magnesium. Burde jeg ha den siste også? Må de taes bestandig sammen med mat?
Kan dere som har brukt de en stund fortelle om deres erfaringer?
Tusta85 sa for siden:
Jeg kan ikke ta noen av de på tom mage. Enten før eller etter mat. Ellers blir jeg utrolig dårlig.
solsikke sa for siden:
Henger meg på her jeg og..
Dersom jeg tar krom-kalium tablettene på tom mage, får eg vondt i magen..
Det ligner litt på mens smerter på en måte...
Må ta de med mat...
Men har ikke reagert på de andre..
Smula sa for siden:
Flere tråder om dette her omkring - jeg tror til og med det var noen der som ble så dårlige at de måtte kutte ut pillene og heller bruke noen andre typer.
Selv merker jeg ingenting av pillene, enten jeg tar dem på tom mage eller ikke. Så dette er veldig indivduelt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.