Jeg er helt ny i gamet og har holdt på i to dager nå. Jeg har kanskje spist litt lite, men tror ikke det heller. Drikker masse. Føler meg allikevel veldig slapp og sliten i dag.
Er det vanlig i starten?? Har kun spist litt fjærfe, egg, ost og diverse grønsaker. Kostholdet mitt før oppstart bestod jo stort sett av masse karbo i usunne varianter:mad:
Jeg følger ingen spesiell diett.
Ser ut til å være mange gode råd her inne, kunne godt trenge noen.:confused:
Brå overganger gir oss gjerne litt reaksjoner, men ut i fra det du beskriver å ha spist, så høres det veldig lite ut?
Jeg vil anbefale deg å lese litt på de ulike filosofiene, og ikke minst; ta deg en tur innom diverse dagbøker og se på menyer (det er desverre ganske rotete og litt vanskelig å finne frem inni dagbøkene, men om du skummer forbi det som ikke er menyer, så vil det ikke være så uoverkommelig, vi har planer om å få til et bedre system. :)).
Tror det er ganske vanlig å føle seg slapp og sliten i begynnelsen. Den første uka fikk jeg nesten melkesyre i bena av å gå over stuegulvet:) Ble mye utflating på sofaen:D Men det kommer seg etterhvert :D
Tusen takk for svar! Har tittet litt rundt på sidene her og lest litt mer i de bøkene jeg har. Har nok absolutt spist litt lite. Er vant til kurer hvor man skal telle alt og spise lite så jeg har nok vært litt beskjeden.
Neida, du skal ikke sulte. :) Spis godt med proteiner, litt (riktig) fett, og masse gode grønnsaker (og litt grove kornprodukter. Proteinene og grønnsakene (og oljer) er hovedmåltidet, det andre er bare litt mini-tilbehør dersom en skal ha det med.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.