bean sa for siden:
Lurer på om hvordan det er med spinning når man går på ketolysekuren?
Og en annen vesentlig ting: det er kanskje ikke så lurt når man er rimelig utrent????? Har ikke prøvd det før, men syns at detr ser gøy ut.:)
bean sa for siden:
Lurer på om hvordan det er med spinning når man går på ketolysekuren?
Og en annen vesentlig ting: det er kanskje ikke så lurt når man er rimelig utrent????? Har ikke prøvd det før, men syns at detr ser gøy ut.:)
Sugarpill sa for siden:
På Ketolysekuren bør man unngå hard fysisk aktivitet, for kroppen har rett og slett ikke energi til det. Unntaket er om man er godt trent fra før, da kan man klare f.eks spinning. Men om du er utrent tror jeg du kommer til å gi opp et kvarter ut i første spinningtime.
Man skal mosjonere på Ketolysekuren, men mer moderat mosjon, som gåturer.
Hovedregelen er at hvis det føles bra, er det greit å gjøre.
Sweetflower sa for siden:
Spinning er kjempemorsomt! På spinning kan man holde på helt etter eget tempo, men det er lett å la seg rive med av treneren + det at de andre ser ut til å gi alt ;)
Start med nybegynnertime på 30 minutter, og ta det heeelt etter eget tempo. Ikke no' problem!
Lykke til! :)
bean sa for siden:
Tja, får se om jeg prøver en time...:rolleyes:
Var egentlig veldig godt trent for 13-14 år siden, men det er mange kilo siden:eek:
indi sa for siden:
Spinning er kjekt! Ypperlig gruppetreningstime for både veltrente og de som har litt potensial, du kan ta det så med ro eller så hardt som du vil, samtidig som du får alle fordelene med å trene med en instruktør. For min del var spinning mer aktuelt enn andre timer nettopp på grunn av dette. Samtidig føler jeg meg relativt dust på aerobic og liknende, klarer alltid å tråkke feil eller misforstå, begynner å le av meg sjøl og det blir liksom bare tull...
Trodde jeg kunne danse og jeg, helt til jeg gikk på en salsatime! Men morsomt var det:)
Spinningsko er en fordel forresten, men du trenger dem ikke til å begynne med!
Sweetflower sa for siden:
Har aldri brukt annet enn joggesko jeg - funker fint det :) Og jeg ga bort sykkelshortsen - den hadde sånt merkelig belegg i rumpa som føltes som en stor bleie! Tok heller med mitt polstrede sykkelsete-trekk til hver time ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.