< Tilbake til oversikten

Fedonbrød vs Vita Hjertegod ekstra grov?

blå sa for siden:

Hva tenker dere om de to alternativene?
Hvilket av de to er å foretrekke?

www.vitahjertego.no/Vita_hjertego/Brod_+Bakervarer/Vita_hjertego_ekstra_grovt_brod+_bakervarer/

www.drlindbergs.no/page/index.php?structid=17&joinid=-1

Prismessig tror jeg Vita brødet koster ~30 kr for 650 gram ,mens Lindbergbrødet koster ~ 35kr for 450 gram.

Iset sa for siden:

Fedonbrødet. Det er spesialdesignet for å inneholde sunt fett, mindre karbohydrater og mer proteiner, mens Vita-brødet inneholder "liksomsunt" fett og sikkert mye mer karbo. Iallfall mye mindre proteiner. Dessuten smaker Fedonbrødene mye bedre. Afrodite er knallgodt.

blå sa for siden:

Hmm. må teste det ut i morgen tror jeg! :)

Sugarpill sa for siden:

Koster ikke Fedonbrødet 25 kr?

Trixie sa for siden:

Og hva så? Enten baker man selv eller man kjøper brød til den prisen man da er villig til å betale. :) Tror nok brødprisene varierer litt fra butikk til butikk. :)

Sugarpill sa for siden:

Jeg nevnte det bare...Fedonbrødet selges for øvrig kun på Rema 1000, så prisene varierer ikke.

Iset sa for siden:

Hæ? Da har de nettopp begynt med det, for jeg har pleid å kjøpe det både på Ica og bakerier. Kiwi har også alltid hatt det.

Lollypop! sa for siden:

Teller fedonbrødet som C-måltid?

Trixie sa for siden:

Feil.
Jeg kjøper mitt på Kiwi og ICA. :)

blå sa for siden:

Du har helt rett :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.