Er klar til å få "bank" og kritikk!!! GÅr på ketolyse, spiste idag 2små kakestykker... Fryktelig dårlig!!! har bare gått på kuren i 2uker...
Hva er det beste som må gjøres nå?? har gått meg en lang tur allerede og prøver å drikke masse vann.... Jeg sjekket og er fremdeles i ketose... men går vel kanskje ut av den senere???
Kuren godtar ikke utskeielser... og jeg er så dum så dum.. men, orket ikke å fortelle at jeg er på slank... siden jeg har feilet så mange ganger før... og sagt til venner og familie at jeg er på slank.... så blir nederlaget så utrolig mye verre!!!
Bare fortsett som tidligere. Spis riktig mat, og prøv å glem sprekken.
Men for all del så må du ikke tenke som så at jaja, jeg er i ketose så da gjorde det kanskje ikke så mye likevel. Bare å fortsette med stram linje!
Gjort er gjort, og ingenting man kan gjøre med det! Bare å fortsette som tidligere!
Å snuble slik opplever vi alle. :ja: Slapp helt av, og fortsett kuren som du pleier. Du blir satt tilbake noen dager, men så lenge du bare reiser deg og fortsetter går dette bra :klem:
Har du vært flink/konsekvent i 2 uker så er det flott. Jeg klarte ikke det og sprakk littegranne hele tiden, og det straffer seg mye mer på en lavkarbodiett enn om man bare teller kalorier. Derfor så kan det nok hende at du blir stående på stedet hvil en liten stund, men tenk bare på hvordan du taklet de første to ukene og skli inn i den gode rutinen igjen. Du har det jo i deg, og du beviste at du klarte det, så ikke gi opp men gnu på!!
Sender deg noen "stabeis-vibber" de pleier å hjelpe :)
Ellers så kjenner jeg meg jo så altfor godt igjen i det du sier om at du ikke forteller at du er på slank.. ikke jeg heller, ikke før buksa faller av.
Men tenk så gøy det blir da, tenk på hvor vanvittig deilig det skal bli å passe flotte klær i mange størrelser mindre..
:klem:
Fortsett du, så går det så bra!
jeg henger meg også på dette med å forteller at jeg er på slankern, synes det er kjipt å måtte fortelle hele tiden og hitill har jeg ikke blitt no slankere for i si det slik :lol:
følte meg såååå lur idag når vi var på middag til svigerfar og jeg nesten fikk panikk når de hadde lagt kjøttbitene i saus som jeg skrapte litt av og de bruker alltid ha tilbehør som brokkoli og blomkål, men idag var det kokte gulrøtter og erter :knegg:
Veldig deilig å knaske kjøtt bare, men jeg tok minste jenta på fanget og moste litt grønnsaker og potet til henne så så det ikke så stusselig ut :D
Ikke bare bare!
Lykke til :klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.