Jeg har lastet ned "mat på data" men blir dritsinna hver gang jeg skal bruke det, fordi jeg ikke skjønner hvordan bruke det. Er det noen som tar på seg å forklare meg i all enkelhet hvordan man lettest navigerer der?
Eksempel på irritasjon: Jeg skulle regne ut karbinnholdet i en "røre" jeg laget, og la inn (der det er mulig å legge inn tre matvarer om gangen) 7 egg, 2 dl kremfløte og 3 gram vanijestang. Tenkte å regne ut karber pr 100 gram. Men da jeg søker, så kommer det KUN opp innholdet i egg.
Hjeeeeeeeeeeeeeelp mmmmeeeeeeeeeeeeeeg! :mad::mad::mad::confused::confused:
Hei
Hvis du bare bruker programmet som et oppslag da? Når du åpner programmet og trykker på den knappen som heter Snartab nest nederst til høyre, så kan du velge varer der. Du kan trykke på den fargerike N en som står øverst, og velge hva du vil ha opplyst av innhold.
Jeg synes det er litt plundrete, men man blir vel vant til det. Kanskje?:)
Det programmet suger. Jeg lastet det ned og avinstallerte det med en gang. Fitday er bedre.
Jeg har et program som funker, men det er ikke så bra enda. Har planer om en oppdatering, men kommer visst ikke så langt: www.nlogs.com/karboteller/
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.