Forrige uke hadde jeg gått ned mellom 800 gr. og 1400gr. jeg veide meg midt i uka, da hadde jeg gått opp, så litt usikker på hva jeg skal regne utifra. Uansett var det riktig vei tilslutt :)
Jeg synes det virker som dette er veldig lite ift. andre? Vet jeg ikke skal sammenligne men gjør det lell...
Det er veldig individuelt, så jeg tror ikke du får noe særlig "hjelp" av å vite hvor fort eller sakte andre har gått ned.
Jeg skjønner utålmodigheta som mange har når de starter med dette, men fakta er at jo saktere du går ned - jo større er sannsynligheten for at du holder den vekta når du har nådd målet ditt. Og enda mer sannsynlig, hvis du fortsetter med et lavkarbo kosthold resten av livet - selvfølgelig.
Prøv (hvis du klarer) å se på dette som starten på en ett nytt liv, nytt kosthold - og at dette vil gjøre at du lever sunnere og får bedre helse. Vekttap er den store bonusen, men den kommer etter hvert... :)
Jeg gikk ned 4 kg første uka, for så å stå stille andre uka. Tipper det var mye vann som forsvant for så å komme tilbake igjen.
Etter det har vekta gått jevnt og trutt nedover. 0,5-2 kg / uke.
Ikke er jeg spesielt flink til å spise grønnsaker, men jeg prøver å dytte i meg salat til lunsj hver dag og blomkål til middag.
Har begynt å mosjonere så det hjelper nok også litt.
3 kg. første uken. Deretter 0 kg. i 3 mnd. med Skaldman. Begynte så meg lavkarbo og gikk opp igjen disse kg. Blæ!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.